• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Det är tur att Sverige är rätt så avslappnat på religionsfronten. Hahaha, jag verkar lida av några barndomstrauman. Det var INTE lätt att protestera mot den katolska kyrkan, kan jag säga!

• Storasystern

Vickan, jag håller med dig igen! Jag är vuxendöpt och glad att jag fick välja själv! Det var en häftig känska att bli döpt, och kul att komma ihåg det! ;)

Koko, jag var på Life på St Eriksplan och pratade med tanterna där, de rekommenderade Dida. Kanske värt att prova?

• mugglesfan

Aaargh, BF inte BT och "tror inte på gud"

• Snart så....

Ja det är klart man måste ha rätt präst som man trivs med, det gäller allt! Bröllop, dop, begravningar mm

Om Kick´n ska döpas så blir det i vår lilla kyrka som ligger ett stenkast från oss. Jag är döpt där + mina bröder och mina föräldrar gifte sig där.

• Bröllopstokiig

NU ska jag till Hötorgshallen och handla Älg, ska ha svärmor på middag i kväll...
    Så nu tackar jag för idag.

kramar

• Page

Jösses Snart så, en riktig familjekyrka. Mysigt och tryggt!

• Snart så....

Muggles, ja vi som har BF i augusti så blir nog jultiden bra :)
    Mysigt om det är snö och massa ljus

• mugglesfan

Både bröllop och dop är ju viktiga "övergångsriter" och ceremonier är viktigt för de flesta. Sedan exakt hur ceremonierna ser ut kan ju variera. Men det är rätt intressant att många som inte är troende ändå tycker det är självklart att gifta sig i kyrkan. Vi behöver nog det här lite högtidliga fortfarande. (Inte för att jag menar att det inte kan bli högtidligt utanför kyrkan för det kan det säkert men ni fattar...)

• Page

Älga på lugnt Cicci! (Fy, vad dåligt )

• mugglesfan

Page: jasså geting. Jag syftade eg på mitt riktiga namn men... Fast det borde du veta från mejlen...?

Svar på tråden När märker man av det?