Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Halloween och brudklänning.. fniss... ser inte riktigt kopplingen.. ha ha ha.. men om den känns fel kan du ju säkert sälja den vidare..
huset ligger i Nedre Skranta och ligger ute för 450'.
Ja, det kan jag ju alltid göra, men då blir det lite stressigt att hitta en ny. Det tar 4-6 veckor att få hem den.
Fint hus, ligger ju kanon där nere vid skranta/nedre Aggerud.
OT - det blev inget husköp. Hysteriska renoveringsbehov avskräckte....
Vickan, ja det finns ju roligare saker att göra tillsammans än att renovera ihjäl ett äktenskap
.
Tjoho nu e tärnklänningarna inköpta:) Tog 30 min! Snabba brudar jag har att handskas med;)Det blev två likasana rosa sidenklänningar, halterneck. Vi delar på klänningarna jag och tärnrna så jag får punga ut med 1600kr, inte så farligt.
Trevlig helg på er tjejer, jag ska jobba jag. Men på söndag sticker jag och m2b till schweiz:)
Hej tjejer!
Här kommer en till från Karlskoga som vill vara med i eran tråd. Det har ganska nyligen blivit klart att jag kommer tillhöra erat gäng. Vi gifter oss lördagen den 21/7. Bröllopet är fortfarande hemligt, bara min syster vet så jag skriver inget mera ingående vem jag är...
mian73, välkommet till vårt härliga gäng. Hur långt har ni kommit i planeringen och när ska ni skicka ut inbjudan så att du kan offentliggöra dig själv ?
Välkommen mian73. Kul med fler som kan komma med tips och ideer.
Vi har egentligen inte speciellt mycket ordnat men jag har bokat präst, det blir Pernilla Rosin. Hoppas det blir bra. Vi har funderingar på Lunedskyrkan. Vi kommer att ha en mindre, intimare bröllopsceremoni med bara de allra närmsta inbjudna. Sedan bjuder vi in kompisar och kollegor mm till bröllopsfesten. Vi vill ha en riktigt härlig avslappnad fest med mycket musik och dans. Alla ska trivas och ha kul. Har ni bra tips på lokal till festen så hör av er...
Hej tjejer! Nu är jag tillbaka igen! Har legat på USÖ pga att min bebbe verkar vilja komma ut lite tidigare men de lyckades stoppa det så nu är det lugnt.
Jag är hemma och måste ligga i sängen i 4 veckor trååkigt!!!
Hur som helst, ville tala om för er lite hur det gått. Vi har lyckats boka om kyrkan, hotellrummen och nu kunde vi vara på kupolen. Så nu återstår bara fotografen. Skulle egentligen dit i veckan som var men hamnade i Ö-bro i stället.
Så jag får skicka m2b att gå till Saxin i stället. Undrar bara om någon kollat med AC-foto vad han tar?
Sen blev jublet hur stort som helst för i dag kom mina klänningar från kina!!!!!
Jag är sååå himla nöjd!! De är verkligen perfekta. Kanonlängd och allting. Kan dock inte prova dem än med magen i vädret men det var bra storlekar, tog lite större än vad jag brukar ha så det ska säkert bli bra.