Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
lotta49, du har mail....
Förlåt mig, börjar bli lite trött. Adressen är:
www.lotta6649@hotmail.com
Sorry!
Hej tjejer, behöver lite råd och stöd.
Vi har fått reda på att våra bästa vänners syster (hans) har ändrat sitt bröllopsdatum till samma dag som vi ska gifta oss !!! Vilket betyder att de troligen kommer att missa vårt bröllop. Helst vill de gå på vårt för han umgås nästa ingenting med sin syster, men etiketten ( och syster/övr familj) kräver/förväntar sig det.
Det känns så otroligt tråkigt, det kommer inte att kännas "helt" på någotvis när inte de kan vara med på bröllopet.
Hur ska vi göra, ska vi ändra datum?
Vi ska ha vårt bröllop i nära anslutning till en utlandsresa så om vi ändrar datum för bröllopet så faller idén med resan lite grann.
Ja vi vet inte hur vi ska göra, har ni några goda råd ??
Vart kommer de att vigas? Och vilken tid? De kanske kan vara med dem på vigseln och er på festen? Det kanske går att göra någon kompromiss där. Sen om ni har olika tidpunkter för vigseln kanske det också går att ordna.
Hej Lotta49: Tack för ditt tips men det är tyvärr inte möjligt. De gifter sig uppe i Dalarna, ca 25 mil bort. Så de kommer inte hinna åka emellan.
vad synd! Då vet jag inte riktigt vad du ska hitta på. Hoppas det löser sig!
Snäckan80: Nu vet jag vem du är!
Vilket lustigt sammanträffande. Det måste vara 3-4 år sedan vi såg sist om jag inte minns fel?
Ja minst.Lotta49. Jag tror tom det kan vara längre ändå. Jag har för mig du bara hade ett barn sist jag såg dig men jag är inte säker. Tiden går så himla fort.
Ska inhandla "the gear" till inbjudningarna imorgon ... tjohoo.
Vad kul! Ja, jag hade bara stora tösen när vi sågs så det har hunnit bli både en tvåa och snart en trea till!
Själv har jag precis beställt grejer till våra inbjudningar, vi ska ju skicka ut dem som CD-skivor så jag har beställt korthållare till dem med vårt namn på hos Calligraphen.
Så här ser de ut:
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014715&PPC=61293
Sen kommer vi att stämpla med ett vackert sigill. Tror det kan bli kanon! Vad har du för färgtema?
Vi ska ha grönt och vitt. Fräck idé med cd skivor. Snyggt fodral, stilrent.
Har nu köpt grejer från Panduro och är så nöjd. Vill börja nuuuu men först måste jag fixa till skolan. Ska skriva om 3 kalkyleringsmodeller. Det är sååååå tråkigt men men det måste göras. Har tänkt fixa ett antal inbjudningar i alla fall idag. Ska inte vara i skolan före 12 imorgon så några ska jag väl hinna.
Får ta kort på dom sen och visa.