• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Bruden Ringman

snäckis, fin musik. Hur fick du in den, jag lyckades aldrig. Här är vår länk som är under ständig uppbyggnad:

20070811.weddingannouncer.com/

Skolan är inte min värld just nu. Fy vad jag hatar emiri, metod och sånt akademiskt svammel. Nej, ut i verkligheten alla doktorander och adjunkter så ni får se att det inte är så här in real life...gud om jag skulle lägga ner så här mycket tid på så lite i mitt jobb. Skulle inte bli mycket pengar tjänat då inte. Som ni märker måste jag bara få gnälla lite, i morgon är nog allt bättre, ivarjefalll efter kl 12 för då kan jag inte göra mer när arbetet är inlämnat

• snäckan80

Du går in på website settings. Där finns nästan längst ner en avd som gäller musik. Det står Click here to manage your music. Där går du in och sen får du bläddra för att lägga in musikfilen. Det vill till att du lagt in musiken någonstans på din dator. Jag själv hade iTunes och la filen på skrivbordet och förde sen in den därifrån. Det funkar precis som när du ska bifoga en fil via mail.

Lycka till! Fick själv lätt hjärnblödning innan jag blev klok på den sidan men mycket info finns om du söker på BT.

Längtar till sommarlovet nu när man får jobba lite!

• snäckan80

Fin sida!
    Vår är också under konstruktion.
    Känner inte igen dig.

• Bruden Ringman

Nej, jag ser inte riktigt ut så idag som tur är . Väntar med spänning på att ni lägger in lite kort på er hemsida

Får mickla lite med musikfilen när arbetet är inne, tack för hjälpen!
    Men först ska jag fixa beställningen av brudklänningen från Kina. Guuuud så svårt att bestämma sig, men nu ska jag se till att få hem lite tygprover ivarje fall så kanske det blir lättare. Har lite små panik faktiskt, tiden går och utan ring och klänning lär det inte bli någon rolig historia

• lotta49

Ok tjejer, här kommer vår sida och om ni klickar under foton så ser ni klänningarna mina från Kina(oj, det rimmade visst ) Dock är inte sidan släppt för släkten än men de flesta vet nu att vi ska gifta oss.

Fick ju ändra lite eftersom vi var tvungna att byta datum.

Observera att sidan fortfarande är under uppbyggnad.

sofiaomagnus.weddingannouncer.com

• mian73

Bruden Ringman

Jag tar med glädje emot tips om hur man lättast tillverkar korten enklast. Jag tycker dom är jättefina.

Jag hoppas verkligen det går att få det härligt i Musikpalatset. Vi har ju tänkt att ha en ordentlig fest efter maten med disco och band som spelar mm så det är ju bra att lokalen är stor. Det känns så spännande.
    Vi är inte hundra på vart vi tar tårta ifrån. Har du några rekommendationer?

• snäckan80

Sofia vi gick i paralelllklass på Karlberg. Jag gick i b. Du umgicks med Marie och Therese (tvillingarna) mycket ett tag.

Jag ska snart fixa bilder på hemsidan.

• lotta49

Ja, det får du göra, nu blev jag nyfiken Hur ska jag kunna hålla mig nu då? Kan du inte ge mig en liten ledtråd, det var ju några år sedan

• Bruden Ringman

Lotta49, kul att se dig in real Men känner inte igen dig alls, hur gammal är du (om man nu får fråga en dam detta )

mian73, säg till när du ska dra igång med korten så tipsar jag dig Ska leta upp en gammal tråd där jag berättade för någon annan hur vi gjorde våra.....

Om ni har samma mått så kan du ju få våra mallar (Vi hade dem liggandes på korrenspondentkort=ej dubbelvikta).

• Bruden Ringman

lotta49, åååååå vilka fina klänningar. Vart var det nu du beställde dem ifrån (hjärnan är mos efter skolarbetet och minnet är som bortblåst).

Hur är tyget på klänningen som ligger på sängen, den med spets och pärlor/stenar? Är rätt intresserad själv av den typen av tyg nämligen. Men lite orolig för att det ska komma en klänning som ser ut som en "zigojnar" om du förstår vad jag menar

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?