Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Lotta49 - såg din andra tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2142830.html
Det lät jättetungt! Men kanske är tex Kupolen ledig ert nya datum?!?
Ja, ska kolla det nu när allt lagt sig lite. Får ringa igen på måndag och checka men det känns inte så där jättekul just nu...
Lotta49, hoppas att allt känns lite bättre idag. Läste också din andra tråd om vad som hade hänt. Tveka inte att be oss om hjälp vad det än gäller, det är ju det vi är till för .
Har tyvärr inte kommit på fler bra lokaler att vara vid, men jag tänker så det knakar. Vad gäller allt annat med ombokning av kyrka etc så hinner ni det, var bara lugna. Mitt råd är att preliminärboka allt som ni vill ha (kyrkor, lokaler, hårfrisörer, mat, musik etc) och sätt er ned i lugn och ro och börja välja vad som ni tycker passar bäst om ni har flera alternativ bokade (så gjorde vi när det körde ihop sig) och idag är allt ordnat. Sköt om dig!
Lotta49, jag glömde en sak. Ska ni ha fotograf? Om så är fallet så ring honom direkt (om det är Saxin) och boka (men det kanske ni redan har tänkt på). Tydligen så har de väldigt mycket att göra på sommaren. Så vi fick inte honom för han var redan upptagen hela dagen i Norrköping, vi använder hans syster Åsa istället .
Ja, det blir till att ringa runt på måndag och fixa allt från början igen.
Frissan, kyrkan, lokal osv. Inbjudningarna måste vi sätta oss med nu också eftersom det är semestertider när vi gifter oss.
Helt OT... men jag kan inte låta bli... maken och jag har fått ryck och ska gå på husvisning på onsdag... ledtråd... en liten villa för 450 papp.... Vansinnigt men skoj!
Kul Vickan, ska du rota dig i eländet nu
Lycka till med husvisningen
Hej Lotta49: Hur har det gått för er, har ni fått lyckats boka om.
I fredags fick vi vigselringen och den var jättefin, jag är verligen supernöjd med den och bara längtar tills jag får den på mitt finger.
Kan varmt rekommendera Martin Johansen på smyckestudion.se, som har har samarbete med Gittan. Proffsig, trevlig, bra priser och snabb.
Ansu, kul med ringen. Har du några bilder på den, är lite nyfiken
Vi har gjort en ritning på den vi vill ha. Ska kontakta både Martin och även Ringströms (Örebro) för att få prisuppgifter. Men ringskenan på den vi vill ha är större (går ut mer från fingret) än vad förlovningsringen gör, så vi är i valet och kvalet om vi ska göra om förlovningsringen. Vad tror ni?
Hur går det för dig lotta49?