Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Mimsan, just nu sitter jag och sliter mitt hår, är i fasen "tjutfärdig" som tillhör det roliga med studier. Men den går väl snart över får jag hoppas. "Bara" 24 timmar kvar tills arbete ska vara inne och det känns som det är grymt ostrukturerat just nu, så måste roa mig lite på BT
Ja vart har snäckis tagit vägen???
Bruden Ringman:
Var hos Zari förra veckan och kollade klänningar men hittade ingen som direkt var sådär wow. Visst fanns det många fina men ingen som jag direkt fastnade för. Jag tänkte också kolla lite i Örebro. Jag sitter också som besatt och surfar igenom kinaklänningssidorna men har inte riktigt bestämt mig för någon ännu.
Ang lokal: Har mailat om hyra av musikpalatset också men inte fått svar ännu. Kan kanske ringa imorgon. Ang festen så är det några gamla vänner som kommer spela, de håller egentligen inte ihop som band längre men kommer att spela i någon konstellation på festen. Solist till kyrkan har jag bokat Jessica Andersson, www.jessicaandersson.be
Hon sjunger jättefint. Vi har preliminärbokat Lunedskyrkan och kommer vara där om vi inte ångrar oss för något annat..Ang inbjudningar så är jag inte alls klar med kort. Har om sanningen ska fram inte ens tillverkat några än och börjar känna mig smått stressad men men, det ordnar sig alltid. Jag är lite förtjust i korten "princess pink" från romance. Tänkte kanske ha det kortet som utgångspunkt och göra egna med de färger vi ska ha, guld, ivory och mörkrött. Väntar just nu på ett provkort från romance för att se om det kan bli bra. Har nu hunnit läsa lite inlägg bakåt i tråden och sett vilka ni är. Jag är inte Karlskogatjej från början utan inflyttad för två år sedan. Heter Maria och är 33 år. Har två barn, en tjej på 4 år och en kille på 8 år.
Vet inte om du Mimsan känner igen mig. Hoppade till när jag läste ett inlägg där du skrev att du är några månader på Arbetsförmedlingen i stan. Jag jobbar på Arbetsförmedlingen Kundtjänst men bemannar ibland även på lokalkontoret vid era kontorsdagar. Har vi kanske träffat varandra utan att veta om det?!!??
Oj, nu går det undan. Fick just besked via e-posten att vi får hyra Musikpalatset för fest om vi vill. 800 kr kostar det. Ska dit och titta nästa vecka om det går att få till det bra.
mian73, precis de inbjudningskorten hade vi fast i hel vitt. Fixade dem hemma själv med lite hjälp från syster och vår toastmadame. Kostade totalt 12.85 kr/st inkl porto, hur billiga och vackra som helst Hör av dig om du vill ha lite tips på hur vi gjorde dem (lite mått och annat), när man kom på tekniken så gick det som en dans att göra drygt 30 st. Nu återstår "bara" att göra 54 st festprogram och 54 st vigselprogram i samma modell. Knutarna var inga roliga att knyta
Välkommen igen då Maria! Är 32 år, har två pojkar, 3 och 6 år gamla jobbar också i "arbetsförmedlingshuset" men 2 våningar upp
Kul med lokalen, den är ju kanon för fest, ni kommer att bli helnöjda Vart tar ni mat och tårta ifrån?
Tjohooooo!!
här var det livat vill jag lova! Springer bara förbi och vinkar lite glatt!
kul att du är där i kulisserna vickan.....hur är livet i hålan då? Dags för en after work snart tror jag. Det har ju dykt upp några nya "brudar" här i tråden
jaaaa mer after work till folket!!!! När passar det er andra?!?!
mian73- jag är också inflyttad och gifte mig i Kga i okt 06.
Typ om 100 år känns det som. Närå, nu är snart skolarbetet klart, sedan hägrar en vecka i Sälen, gud va skönt, fast med nerpackad hemtenta och opposition . Men nästa vecka är jag på hemmaplan igen, så det är bara ni hör av er. Hittar ju till kollektivtrafiken nu här i stan
Hejsan hoppsan!
Bruden Ringman! vet precis hur du har det. Får nästan hjärnblödning på skolan just nu.
Har börjat på en hemsida som ni gärna får kolla på andersochkarolina.weddingannnouncer.com
Ska börja med inbjudningarna nu i veckan förhoppningsvis!
Hoppas allt är bra med er!
Verkade länka konstigt testar igen
andersochkarolina.weddingannouncer.com/