• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • lotta49

Ja, du måste lägga in bilder sen så vi får ser dem *ler*

• Snart fru Carlsson

Jag har provat brudklänning!
    I fredags var jag ledig från jobbet och åkte till stockholm (mina föräldrar bor där) och jag och mamma gjorde stan. Besökte 4 bröllopsbutiker: drottningsgatan brud o fest, lillys, bröllopsbutiken och KiK. Provade ärmlös, tvådelat, slöja, sjal, med tyll.. ja ni hör lite av varje. Kändes så otroligt, tänk om bara ca 6 mån står man där som brud! Vi ska sy min klänning men måste ju hitta rätta kombinationen. Snygg blev jag också trots att jag drar 42/44 i storlek.. Har beställt en ring i Örebro också, alltså från Norrköpingskontoret så vi kan titta på den är helt förälskad i den ca 33 karat och ca 8900 i pris- vad lägger ni ut på ring?

• snäckan80

Lilltjejen80

Vi har en budget på 7000:- men kommer troligtvis att passa på innan 31/3 då Amelia Brud och bröllop har 25% rabatt på vigselringar innan det datumet. Jag har hittat en för nästan 8000:- som jag tycker är superfin. Ska ta med m2b troligtvis på fredag och se vad han säger. I såna fall kommer den kosta ca 6000:-. Plus att det är klart så slipper man stressa över det.

• snäckan80

Rabatten gäller Hallbergs guld

• lotta49

Här har det varit lite lugnt och halvtyst ett tag. Har ni fullt upp tjejer?

• lotta49

Pust, flås & stön! Puffar & knuffar, hihi

• Bruden Ringman

Har varit i Sälen en vecka och semestrat, men är tillbaka i BT nu igen. Klänning och ring ska vi ta tag i på allvar i veckan som kommer, det blir en tripp till Örebro för att fixa det.

• lotta49

Vad härligt med semester! hade ni bra väder?

• snäckan80

Har varit i Stockholm och sett Dolly Parton och i karlskoga en snabbis då mamma fyllt år. Fullt upp med plugget. Håller på att brottas me dinbjudningarna!

• Bruden Ringman

Japp, bra väder förutom igår då vi åkte hem i snökaos. Tog en timma att åka från Lindvallen ner till Sälenbyn, tur att barnen höll sig lugna.

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?