Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Ja, du måste lägga in bilder sen så vi får ser dem *ler*
Jag har provat brudklänning!
I fredags var jag ledig från jobbet och åkte till stockholm (mina föräldrar bor där) och jag och mamma gjorde stan. Besökte 4 bröllopsbutiker: drottningsgatan brud o fest, lillys, bröllopsbutiken och KiK. Provade ärmlös, tvådelat, slöja, sjal, med tyll.. ja ni hör lite av varje. Kändes så otroligt, tänk om bara ca 6 mån står man där som brud! Vi ska sy min klänning men måste ju hitta rätta kombinationen. Snygg blev jag också trots att jag drar 42/44 i storlek.. Har beställt en ring i Örebro också, alltså från Norrköpingskontoret så vi kan titta på den är helt förälskad i den ca 33 karat och ca 8900 i pris- vad lägger ni ut på ring?
Lilltjejen80
Vi har en budget på 7000:- men kommer troligtvis att passa på innan 31/3 då Amelia Brud och bröllop har 25% rabatt på vigselringar innan det datumet. Jag har hittat en för nästan 8000:- som jag tycker är superfin. Ska ta med m2b troligtvis på fredag och se vad han säger. I såna fall kommer den kosta ca 6000:-. Plus att det är klart så slipper man stressa över det.
Rabatten gäller Hallbergs guld
Här har det varit lite lugnt och halvtyst ett tag. Har ni fullt upp tjejer?
Pust, flås & stön! Puffar & knuffar, hihi
Har varit i Sälen en vecka och semestrat, men är tillbaka i BT nu igen. Klänning och ring ska vi ta tag i på allvar i veckan som kommer, det blir en tripp till Örebro för att fixa det.
Vad härligt med semester! hade ni bra väder?
Har varit i Stockholm och sett Dolly Parton och i karlskoga en snabbis då mamma fyllt år. Fullt upp med plugget. Håller på att brottas me dinbjudningarna!
Japp, bra väder förutom igår då vi åkte hem i snökaos. Tog en timma att åka från Lindvallen ner till Sälenbyn, tur att barnen höll sig lugna.