Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Många pratar om att det är så billigt att åka och handla alkoholen i Tyskland. Vart exakt är det man åker och tar man bil och sen båt eller vad? Ny som man är när det gäller allt detta
Vet inte riktigt vart man åker, men vet att man kan kolla på internet och göra en beställning där och i princip bara åka ner och hämta det. Kan kolla det och återkomma om du vill.
Nu var inte jag med dit, det var min man som åkte men, de flesta tar bil och åker sedan färja över till tyskland, det finns butiker i närheten av färjan i tyskland, men man tjänar på att fortsätta ngn eller ngr mil in i tyskland (bättre priser).
Tror det finns andra trådar om detta, sök på tyskland så hittar du säkert toppen tips.
Det vore jättesnällt om man kunde få lite tips på det området då det för närvarande ser ut som om vår budget inte håller för "fri bar" från restaurangen utan vi måste köpa själva.
Det vore ju även kanon om man kunde förbeställa och sedan bara åka ner och hämta för att spara tid.
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2029097.html
i denna tråd finns ett par hemsidor till affärer i tyskland
Tack för tipset, ska genast kika där !
Bodalsbacken spökar.. snön är här och därför tog det tid att ta sig hem.
Vårt bröllop med dricka från systemet och övrigt som jag skrivit om redan - gick lös på 60 tusen för 70 gäster! Prisvärt! Och himla bra att gifta sig i en så billig stad som Kga!!!!
God morgon,
Någon som har erfarenheter av mat på bröllopet? Vi funderar på antingen förrätt, varmrätt och tårta (skippar efterrätten) alternativt buffé med tårta.
Viktualia, vad tog Golfrestaurangen för maten till ert bröllop?
Bruden Ringman - jag missade att svara på en av dina frågor igår... avsky snökaos och busskrångel...
Gittan är inte den enda anställda som jobbar på Zari - hon har några entusiaster som hjälper henne och genom dem kan man säkert beställa både det ena och andra!