Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Mimsan 75 och Viktualia
Vet ni vad Gittan har för märken på sina klänningar? Jag har hittat en Lilly som jag verkligen vill ha.
Jag ska till Gittan den 10 februari med mina tärnor:) Ska bli så kul, hennes atelje e så himla fin och stor:)
Jag tror hon har Lilly, det står så på denna sida i varjefall:
www.brollopstorget.se/Foretag/infosida.php
Är det någon av er som ska till bröllopsmässan i stockholm i feb? Jag ska på den men det beror på att jag bor i stockholm annars skulle jag nog inte ta mig iväg:)
Det skulle vara super:) Kolla in klänning 3005 från 2007 kollektion.
Bruden ringman
Är du från Degerfors/Karlskoga?
Bor i Karlskoga. Lillnalle, varför gifter du dig här om du bor i Stockholm? Ska också på bröllopsmässan i Stockholm. Passar på att hälsa på syster yster samtidigt.
Vilken hemsida kan jag kolla på Lillyklänningen på? Har försökt med någon dansk, men modelnummren syns så dåligt, eller inte alls.
Eller hur är dom fina, kommer nog att bli en sån för min del med, jag gillar dem skarpt.
Vad tycker ni är värt att betala för ett bröllop i Karlskoga (ej ring och bröllopsresa inräknat)?
Jag kommer från Degerfors och min sambo från Storfors så vi har släkten kvar där, vännerna finns ju lite varstans i världen så. Sen så är det ruskigt dyrt att anordna ett bröllop i stockholm.
Så när jag ringde Gittan och frågade om klänningar så erbjöd hon sig att hålla i allt; maten, lokalen, kläderna och ev frisör och makeup.
Så om det är någon som inte har lokal än, hör med Gittan om ni inte kan ha det på Ölsboda herrgård. Den är otroligt fin!
Vi har räknat med ca 65 000 utan ring och resa.