Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Vad tar Gittan för totala festen på Ölsboda? Nyfiken att jämföra priser bara eftersom vi aldrig fick någon offert av henne innan hon åkte.
Hon pratade om ca 30000-40000, beror på maten.
Titta på www.lilly.nu
lillnalle, ni gör nog rätt i att gifta er innan barnen. Annars hade ni fått vänta så länge som vi har gjort för att de ska vara så pass stora så de klarar av att hänga med på en fest en hel dag och natt. Men å andra sidan ska det bli otroligt roligt att se dem fina i kyrkan och vår stora kille ska få ansvara för min ring. Vi tar barnen som näbbar och skippar marsalker och tärnor.
Vår slutnota hamnar på ca 75 000.
Men hade vi inte haft de snälla och kompetenta vännerna vi har (musiker, fotograf, frisör, konditor) så hade slutnotan säkert närmat sig 100 000.
Jag hade fortfarande tyckt det varit värt det, hade fått spara lite längre tid bara
lillnalle, din klänning är hur fin som helst. Den kommer du nog bli jätenöjd med. Är det släp eller utan? Halsbandet hon har på sig är jag lite sugen på, om det skulle passa klänningen jag väljer.
Själv är jag dödligt förtjust i 3011 alt 3004 med slöja såklart! Men antar att jag själv inte är lika tjusig i dem som hon på bilden.
Ok, man kan alltså lugnt räkna med att närmre 100 hamnar man för ett "medel" bröllop inkl ring och resa (inte en månad på Bali då). Det får bli en resa till Tyskland för att få ner dryckeskostande lite tror jag, gästerna brukar vara törstiga på bröllop, speciellt på sommaren...
Vi åkte till Tyskland, handlade dryck för ca 10 000, när vi kom hem jämförde vi med priserna på systemet... det hade blivit mer än dubbelt så dyrt att köpa på systemet.
Så tyskland är att rekommendera
Mimsan 75
75000kr utan resa och ring?
Lillnalle:
Ja precis
Vilken fin klänning förresten lillnalle,
Lilly har många godbitar