Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
2 pojkar du då (tre med mitt stora 36 års barn...
*skrattar*
Ni ser! Vad ska jag till en sån liten komisk håla och göra?! Fniss fniss.. har hittills inte stött på nån här på BT som jag tror eller vet att jag känner IRL!!! Fniss fniss...
Kul att få höra lite om de man pratar med på detta forum:) Jag är 28 år i år och jobbar som sjuksköterska i stockholm, har bott här i 8 år. Har ännu inga barn men kommer att prova på bröllopsnatten eller på bröllopsresan:)
lotta49 - då är det dig vi är nyfikna på nu! hi hi!
Ja då har vi träffats (försöker minnas vem av alla tjejer du kan vara )
Ja (ha ha) Karlskoga är bra litet i vissa sammmanhang.
Lillnalle: Ok tack då får jag vänta med att ringa ett tag till då.
Men faktum är att jag hittade en väldigt fin klänning i Kina. Någon som har någon erfarenhet från att beställa från Kina?
Jag vill ha en enkel klänning med färg och fastnade för denna.
www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp
Den skulle kosta ca 600 kr inkl frakt så skulle jag bli missnöjd så är det ju inte jättemycket pengar spenderade.
Jag kan också rekommendera Labbsand, var där på bröllop i september för 2 år sedan och det ligger ju underbart vacker med sjön nedanför. Blir vädret vackert så är det härligt att kunna sitta ute på terassen ut mot sjön på kvällen i pausen mellan danserna
Själva ska vi ha ett litet bröllop med festen hemma i trädgården, sedan tar vi med oss familj och närmaste släkt och åker till Kreta veckan efter.
Ansu - vilken jättefin klänning!
Och Mimsan - glömde att skriva att ni var urstiliga!
Själv - försöker jag FORTFARANDE hålla mig anonym så jag har inte några bröllopsbilder på nätet...
Ansu : den var mkt stilren o snygg
Viktualia : Thanks !
Tack att ni gillade klänningen !!
Mimsan75: Ni var jättefina och vilken underbar bukett du hade.
Tack Ansu, det var min tärna som gjorde den.
Vad jobbar du med? Hur gammal är du Ansu?