Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Nej jag tror inte att du kan få se den någon annan färg, jag har själv försökt. Men om du är osäker på färgerna så kan man beställa hem färgprover.
Har tyvärr ingen aning, men sök här i forumet på 1koo så får du säkerligen upp trådar där du kan fråga ngn.
(glömde säga tidigare att mina barn är pojkar båda två )
Och jag glömde säga att jag har två töser Tackar för tipset, ska kolla tråden!
Ansu:
Vilken fin klänning! Ska nog kolla den där sidan lite...:) Den där klänningen kan du ju använda vid ett senare tillfälle också, kanon!
Ja den är 2 delad så överdelen tänkte jag i såfall kombinera med en vit kortare kjol på utlandsemsetern
Nyfiken som jag är tar det ju en stund att läsa ikapp det man missat i tråden när man varit off ett par timmar. Ansu: Klänningen var skitsnygg.
Usch vad ni verkar duktiga och pyssliga. Skulle också vilja binda min egen bukett, men är rädd för att det blir dyrare än att beställa en färdig... .
Är det någon som har börjt med inbjudningenarna än? Jag, min sambo och min andra tärna ska nog börja med de nästa vecka:)
Hade nog tänkt att köpa in material till dem när vi är på mässan i Stockholm 3-4 feb. Vet inte hur vi ska göra dem bara. Vill gärna att det blir enhetligt med program, meny, placering, tackkort etc. Har du några bra förslag?
Jag kan skicka en bild nästa vecka när vi har gjort några:)våra kommer att gå i ljusrosa (papper med ljusa rosor på)grått/silver och gräddvitt. Enkla med stilrena tycker jag.
Vad skulle ni ha för färgtema?
Det ligger en jättebra affär på norrlandsgatan bredvid bookbinders som har mkt bättre priser än panduro. Köpte det mesta där!