• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Ansu

Jag är 36 år och jobbar på kontor på ett företag i stan. Vill hålla mig lite anonym ett tag till då vi inte har berättat för våra kompisar ännu att vi ska gifta oss...

Jag funderar på att göra min bukett själv, beställa blommor från Ekeby Blommor. Just nu är det röda eller vita callor som står högst upp på önskelistan, men det är ju ett tag kvar så det kan ju hinna ändra sig.

• Mimsan75

Ja, callor är snyggt, dessutom är nog en bukett med sådana ganska lätt att göra själv.

• viktualia

jag hade två vita och två vinröda kallor som hängde ner från en i övrigt väldigt tight bukett - superstiligt! kallor är fint!

• Ansu

Vet någon av er om de säljer kallor på torget ngn gång? Tänkte att man kanske kan köpa där lite billigare för att provbinda en bukett innan.

• viktualia

ibland är ju almstedts blommor från Örebro på torget.. men jag blir inte klok på när och vad de säljer...

men som Mimsan skrev - kallor är rätt lätt att binda snyggt själv!

• Ansu

Ja jag kanske fixar det utan träning

• lotta49

Hallå! Bättre sen än aldrig. Här kommer lite info om mig: är snart 27 år, jobbar också på ett kontor här i stan, har två barn 3 och 7 år gamla. Min sambo träffade jag för lite mer än ett år sedan. Han kommer ifrån Stockholm men flyttade hit i somras och vi förlovade oss i juni. Vill också vara lite anonym eftersom det bara än så länge är min bror och mamma som vet om bröllopet.

• Ansu

Ja jag kan berätta också att jag har 2 st barn, dotter 11 år och son 8 år.

Jag bor utanför stan men har gått gymnasie och arbetat hela min yrkesliv i Karlskoga.

• lotta49

Jag har en fråga: funderar på att beställa en tärnklänning som jag sett på 1koo men inte i den färgen som är på bilden. I listan ser jag att det finns massor med andra färger. Är det någon som vet om det går att se klänningen i någon av de andra färgerna på sidan? Någon av er som kan hjälpa mig?

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?