Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Lillnalle, det låter bra tycker jag. Väntar med spänning tills Gittan kommer hem så att vi får se till att få våran prelbokning att bli definitiv. Då kan vi andas ut. Är lite tungt att få plats med 50 gäster i vårt lilla kök på 20 kvm..
äh d funkar nog;)50 personer i matsalen blir perfekt för er! När vi sa att vi ev blir 70 så sa hon att det är max i så fall. Vi ska ju gifta oss utomhus vid vattnet och ifall det regnar ska vi gifta oss i herrgården i salongen. Du kommer inte bli besviken! Hon som äger herrgården är också hur trevlig som helst:)
Om ni gifter er utomhus, hur löser ni musiken då, tänkte på ingångsmarsch etc? Har själv alltid drömt om utomhus och det är inte riktigt bestämt ännu hur vi ska göra, min m2b är så frälst i att det ska vara kyrka när det är bröllop, konstigt mtp att han inte är mer troende än normal "Svensson".
Ja, Gittan i all ära, men hon är proffsig. Kan nog vara skönt att ha henne vid sin sida inför dagen D...
Häftigt att du ska klä dig därute och hur smidigt blir inte det, slippa fara omkring med bilar etc. Har ni fixat fotograf ännu? Fixar Erica smink och hår där också?
Konstigt... har försökt posta två inlägg som helt enkelt inte kommer in , sååå testar... nu då ?
Bruden Ringman
Angående ring så har vi bara tittat runt lite men vi har bestämt oss för att rita en egen (alltså tillsammnan med juvileraren). vi har kollat på liknande ringar som dessa. www.susanastaire.com
Nu funkade det ju ingen
Det jag vid ett par tillfällen försökt säga är:
Lillnalle ska kolla vad vi betalade för bussen och vilket bolag vi använde.
Vi har bokat saxin och det lutar åt att vi anlitar de under vigseln och efter vigseln. Kommer inte att se min blivande man innan vigseln:)
Jag har bokat en solist och en pianist som ska spela och sjunga under vigseln och minglet, kostar bara 3600 för ca 2 h.
mimsan 75
Det skulle vara super!
Lillnalle, fina ringar det var på sidan.
Vi kommer också att rita en egen ring. Var idag och provade lite olika "butiksfärdiga varianter" för att hitta stilen mer i detalj. Kul men otroligt svårt att välja, finns så många fina.