Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
många av min systers kompis har anlitat Gittan och hon är väldigt uppskattad! Jag har frågat Erica om hon kunde det datumet och vi skulle ta det i februari när jag kommer till ateljen. Hoppas verkligen att hon tar åt sig jobbet.Jag klippte mig hos henne innan jag flyttade hit upp. Om hon inte kan det datumet så ska jag nog boka hos hon och han i deerfors. Är det någon som känner till någon annan som ni kan rekommendera?
själv är jag barnsligt förtjust i säckpipor, tror ni det finns någon som kan spela detta i Karlskoga...
Jag kommer heller inte att träffa min kära innan. Han får ge sig iväg till sin mor med våra barn på morgonen, så ses vi vid "altaret" på eftermiddagen. Det blir pappa som "lämnar över" mig vid vigselakten...
Har inte den blekaste aning om frisörerna i Degerfors, har bara hyfsad koll i Karlskoga. Där har du ju Bomans, Tomas Klippstuga och Str´åt vassare som jag har hört andra fixat sitt hår hos inför bröllopet.
Vi har nog siktat in oss på en nicole eller en emma med stor sten:)
Jag fixade håret hos Strå´t vassare och är jättenöjd. Inte nöjd med sminket som fixades på samma ställe dock.
Pappa skulle nog bli stolt över att få föra fram mig till min blivande:)
vitualia
Ja, Erica har ju jobbar på stråt vassar tidigare eller jag tror tilloch med att hon ägde det. Jag tror faktiskt jag ska ta en provsminkning hos Maria (på hud och relax) och se hur hon sminkar.
Ang fotografering:
Jag är verkligen lycklig över att vi valde att fotograferas INNAN vigseln. Maken och jag kunde i lugn och ro beundra hur vacker den andra var och tillsammans samla oss inför vigseln. Att Saxin fotade samtidigt var bara en bonus.
Kommer alltid minnas den stunden som ljuvlig!!!
Brden Ringman
Har du bokat präst än? Jag försöker få tag i Kristina Lundberg som någon, tror att det var Mimsan 75, men hon har bara tel.svarare:(
lillnalle - pinsamt nog vet jag inte vad tjejen som fixade mitt hår heter..... surfade in på deras hemsida... Sofie heter hon....