• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Bruden Ringman

Mimsan, vad skönt för dig att få ersättning. Se till att även få tillbaka din klänning (kanske går den att färga eller försöka bleka ).

• lillnalle

Mimsan: Bra att han tog sitt ansvar till sist! Kräv en rejäl ersättning;)

• snäckan80

Lillnalle
    Man behöver inte ha diamanter, man får ha precis vad man vill, det enda man ska tänka på är väl att den ska hålla hela livet och att man ska tycka om den hela livet sen kan det vara med eller utan sten och vill man ha sten kan det vara precis vad man själv tycker om. Blir nyfiken på vad det är för ring...

• lillnalle

Den heter Dolce Vita Pink och jag skulle vilja ha den i vitt guld. Hittar den inte på nätet men den finns i ameliga brud och bröllop 2007 sid 72, fast där är den i rött guld

• snäckan80

Lillnalle
    Ska kolla den när jag lägger mig. Har tidningen vid sängen. Ska själv kolla runt lite på lördag. Det är svårt tycker jag. Jag har ju en guldsmed som jag har kontaktat men jag ska testa lite mer på lördag för att se vad som passar.

Kollar ringen som sagt ikväll.

• Bruden Ringman

Viktualia, shit det glömde vi, närå själklart nämnde vi klädsel också, bara jag som glömde att nämna det här ovan.

Nu är kuverten igenklistrade och stämplade. Så imorgon blir det till att vandra till postkontoret med inbjudningarna, 52 gäster blev det till slut. Undrar vilket projekt jag nu ska dra igång. Läge för klänningen, ringen, maten, sång i kyrkan, underhållning vid minglet, kläder till m2b och barnen, bla bla bla. Känns som om detta projekt är oändligt, men gud så kul. Önskade att jag kunde ta ett ½ års semester för att bara pyssla med sånt här. Nej nu får projekt "bröllop" vila lite, dags att ta tag i studierna uuuuuääää vad tråkigt!

• Ansu

Bruden Ringman: Urläcker klänning!! Jag håller med Viktualia, är du beredd på att chansa med en 1000lapp så kör på Kina.

Mimsan: Mail kommer till dig inom kort, kul att du vill se min liladröm

• Mimsan75

Ansu, tack för bilderna.

Den var superfin Du kommer vara sååå fiin.
    Kul med lite färg på klänningen, ska ni ha lila i temat överlag?

• Ansu

Mimsan75; Nej det blir det inte. Vi har tänkt ha blått+guld+vitt som färgtema.
    Men min m2b undrade om vi inte skulle byta till lila istället, men jag sa det att jag vill ju inte försvinna in i färgteamat
    Kul att du tyckte att klänningen var fin, för det tycker jag med

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?