Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Bruden Ringman: Jag läste precis ditt mail. Tack så mycket.
Verkligen jättefina inbjudningskort, stilrena och snygga med en romantisk touch.
Tog ett tag att fixa till dem, men nu är det jobbet klart. Bara kvar att göra 100-120 vigsel och festprogram som ska se ungefär likadana ut. Men om jag "knyter" ett band om dagen är jag väl klar till augusti
. Om inte annat är det ett skönt terapiarbete och jag kan passa på att skvallra under tiden med toastmadamen och min syster
(Är så otroligt tacksam över att de hjälper mig med detta pillergöra).
Ansu, du tänkte ju beställa en klänning från Kina, har du några bra tips att ge mig. Är hur sugen som helst på att beställa min favvo (kostar lite för mycket här i Svedala). Min största fundering är eftersom jag vill ha den axelbandslös (med dragkedja i bak, inte korsett) så är det ju bra om det är några skenor i den så den håller sig uppe och håller formen. Vet du om de sys på det sättet (alltså så som de som man provar i Sverige är)?
Bruden Ringman, Nej tyvärr vet jag inte hur de är. De klänningarna jag funderade på var inte av den typen. Men ställ frågan till signatur discodivan på tråden
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1968016.html
Hon verkar ha beställt en hel del från Kina och verkar ha koll på det mesta gällande Kina klänningar.
Har du någon bild på drömklänningen, blir nyfiken !!!
Gu va skönt för dig att vara klar med inbjudningarna bruden ringman! Jag har just delegerat uppgifter till min m2b gällande inbjudningarna. Jag hoppas att vi kan skicka iväg dem innan månaden är slut.
Brudenringman: Jag förstår att du valde villingsberg om du ska ha så många gäster, ölsboda tar ju bara 70-75.
Vilken jäkla tur att du inte hann köpa klänningen:) Den e verkligen superfin:) jag hoppas att den passar, tror att hon skulle ha ca 6000 för den. Jag får ta en utflykt med min tärna till uppsala och titta på den.
Ansu, det är länken nedan:
Tyvärr får man inte upp klänningen direkt (går ej att fixa en länk dit) men du väljer:
"Make your choice"
"Glam"
"Sidan 2"
Sedan är det klänningen i mitten. Utan spetsbolero tänkte jag.
www.splasposa.com/entrada_index.asp
Lillnalle, vi ska inte ha så många gäster. Förklarade nog fel, det är ca 50-60 festprogram och 50-60 vigselprogram som ska göras . Alltså "bara" 50-60 gäster.
Roligt att läsa era diskussioner.. men just nu har jag inte så mycket att tillägga.. mer än att bevisa att jag fortfarande hänger här.. hi hi...
viktualia
dito
m2b ska och prova kläder på lördag och förhoppningsvis hittar han ngt så det kan bli bokat och klart. Ska kolla lite ringar och tyg till klänningen medan han gör det. Ska oxå ta tag i inbjudingar så snart det bara går men tenta nästa fredag och ligger efter som attans med läsningen så vi får nog sikta på att skicka i början av mars.
Hoppas allt är bra i metropolen
Kul vickan att du i det dolda följer våra liv. Var lite rädd för att du blivit avskräckt från våra projekt med att fixa inbjudningar, klänningar och få ordning på det mesta inför den stora dagen .
Vickan, du som har idéer och tankar om det mesta. Vad tror du om min nya idé att beställa en klänning från Kina? Har beslutsångest om jag vågar eller inte (snacka om fegis
)
Å, kul att du också hänger kvar snäckis. (Ditt inlägg hann in samtidigt som jag skickade mitt).