Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Bruden Ringman:
Här kommer min mailadress angående tårtproblemet och din kontakt:
lotta6649@hotmail.com
Lillnalle, fina klänningar, hoppas att du hittar en du vill ha. Ska själv börja leta på "kinasidorna" ikväll.
Secretbox hade jag tänkt att ta med lite bilder från internet till Saxin som förslag, det blir med underkläder, vita, typ BH, trosor, strumpeband ja hela baletten och med lite spetsar så klart. Ska nog ta med några skor och kanske en slöja också. Vore kul om vigselringen var klar tills dess så kanske den kan få vara med på kort också
Ansu, har inte en aning om musiker, men kolla med kulturskolan/musikskolan. De lär väl veta någon som är bra.
Lotta49, ursnyggt ombyte, varför kör du inte den som brudklänning?
Vickan, du ska ju ha 30 årsfest, kan du inte vara lite "flådig" då i något snyggt från Kina?
Lotta49, kan intyga att fina middagar med smoking och långklänning inte är roligt förens baren öppnar, då röjer alla som aldrig förr och frisyrer och klänningar är inte vad de var från början. Nej tacka vet jag en hederlig "rallar-fest" utan urtjusig förpackning
Vem var det som ville ha tårtkontakten nu igen? Annars slänger jag nummret
Jag vill ha tårtkontakten
Och det stämmer, det är alltid roligare när baren öppnar och musiken kommer igång!
Eftersom jag har tatueringar på mina armar har jag fixat en klänning med ärm att ha i kyrkan, dessutom är det förhoppningsvis snö och kallt när vi gifter oss så därför vill jag ha lång ärm pga fotografering ute.
Sen framåt kvällningen åker lyxklänningen av och på med den dansvänliga "festblåsan" !
Lotta49 du har mail
Tackar !
Jag ska ringa honom i morgon och kolla, tack så mycket, du är en pärla!
Lotta49, jag har också tatuering på min högra överarm, men det sk-ter jag i . Jag vill ha "axelbandslös-klänning" och det tänkter jag ha. Dock ser jag till att korten tas så att tatueringen inte kommer med då den har 14 år på nacken och börjar bli lite sunkig i färgen
Ringman - 30 årspartajet blir 31 mars - hinner inte få hit nån kinaklänning och äger dessutom kläder jag kan ha då.. hm... kompisen som jag ska ha festen tillsammans med och jag har inte satt nån klädkod än heller...
Fina middagar är annars min humor! Särskilt galna akademiska sådana.. hi hi...
Bruden Ringman:
HaHaHa, i Älmhult säger du, det är ju nästan i mina hemtrakter, och visst är det så att IKEA startade i Älmhult. Då kan man ju nästan förmoda att han jobbar där, nästan alla i lilla Älmhult gör ju det:)...hehehe världen är bra liten, kommer till och med ihåg vilken gata han bodde på...
Bruden Ringman: Kulturskolan var en bra idé. Fick även veta via en kompis en ev duktig pianist, så jag hoppas de ordnar sig.
Lillnalle: Jag har nog tänkt mig secret box fotona i underkläder. har inte bestämmt mig ännu om det blir vita eller svarta. Sen tar jag nog med mig en av m2b skjortor och kanske kan göra ngt lite småsexigt av en sån bild. Vi får se.