Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Ansu - kan inte hjälpa dig med musiker. Våra var "influgna"... dvs bor i Sthlm resp Uppsala.
Hej igen!
Ansu: Klänningarna kommer inte förrän i mitten på mars eftersom de firar det kinesiska nyåret där nu men kontakten har varit väldigt bra ändå.
Jag har haft mailkontakt med Sunnie på 1Koo och hon är jättetrevlig. Snabba svar och hon skriver mycket förståerligt trots engelska(jag är inte så bra på engelska språket).
De kommer att skicka ett mail till mig när klänningarna är på väg. Jag läängtar!!
När det gäller Kupolen kommer det att eventuellt tillkomma yttterligare en extra kostnad eftersom det är nyår MEN det skulle ändå bli billigare än Labbsand, detta kollade vi upp innan vi preliminärbokade.
Kul att ni verkar hitta era klänningar, själv har jag äntligen fixat ett schysst ombyte inför kvällen då jag konstaterat att det inte går så bra att dansa loss i min brudklänning med släp som inte går att fästa.
Detta är som sagt löst nu.
Härligt Lotta att allt börjar falla på plats
Vad är det för schysst ombyte du fixat då ... nyfiken... som vanligt
Den här klänningen har jag tänkt mig, fast vit.
www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp
lotta49 - synd att modellen inte stod upp... svårt att få en uppfattning...
Ja, men jag gillade modellen, den är enkel och det viktigaste, den har inget släp.
Jag kan fixa en bättre bild sen när den kommit.
och jag är ALLTID nyfiken.. hi hi hi....
grubblar ibland över om jag inte behöver en riktigt flådig festklänning.. ha ha... men ett krux finns: Jag har inte nån fest att använda den på.. ha ha....
Det är samma här, man går aldrig på "fina bjudningar.
Fast det vore himla roligt om man någon gång i sitt liv verkligen fick klä upp sig a´la nobelmiddagen liksom(bortsett från sitt bröllop då )
beautiful-bride, jag vet vem det är!!!Snacka om att Karlskoga är litet Vickan.
Hyrde hans insatslägenhet i andra hand för ett antal år sedan. Vet inte riktigt vad han gör idag, men jag tror inte han är kvar i stan, har inte sett honom på många år. Sökte på hans namn på hitta.se, det är ju rätt ovanligt, och det finns bara en enda vid det namnet i Älmhult. Ligger inte IKEA någonstans i Älmhult? Varför jag undrar är att för några år sedan så var det med en kille i IKEAs katalog som bara måste vara han eller en dubbelgångare