Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Tjejer, vad tycker ni om denna klänning? www.timon.nu
Ska åka och titta på den i helgen.
Bruden Ringman: Kan vi inte få se era inbjudningar? E nyfiken:)
Gå in på bröllop, fotografering för att se bilder på klänningen.
Lillnalle: Underbart vacker klänning. Hoppas det går bra och att du tycker den är lika fin när du får se den live.
Lillnalle, lustigt
den klänningen du ska prova tipsade jag ringman om.
Ja den är skit snygg, hade jag inte redan varit gift hade jag konkurerat med dig om den
Hmm, lillnalle, du snodde min klänning Närå, blir det den eller kanske jag kan köpa den istället
Appråpå inbjudningarna så vet jag inte hur jag ska lyckas få in dem här, har ingen hemsida att lägga in dem på. Om ni vill kan jag maila bilder. Är i varje fall kanonnöjd och till priset av ca 7 kr/st inkl kuvert. Hur bra kan det bli egentligen? Så nu har tom jag blivit lite sugen på att pyssla
Ansu, kul att du har hittat din drömklänning. Är lite avis
Ansu, din klänning låter underbar, har du bild på den som du kan visa någonstans?
Har tyvärr ingen hemsida som jag kan lägga ut bilder på, men jag kan maila om någon vill se.
Bruden Ringman: Du ser det bor en lite pysseltant i oss alla Jag har inte hunnit börja med mina ännu, jag har bara gjort tester än så länge men jag har beställt hem material från Panduro som borde komma vilken dag som helst.
Säger bara en sak, Panduro var hur billiga som helst, på satin och sidenband i varje fall. Kollade i vårt lilla krypin till tygaffär här i stan, "snordyra".
Däremot kollade jag aldrig vad papper och kuvert kostade på Panduro, hittade till bra pris på Åhléns (fick rabatt om man handlade över en viss vikt).
Ansu, vet du när det går riktigt fort att skriva på tangentbordet så skriver jag något annat än ansu, så det är läge att kolla innnan jag skickar iväg mina meddelanden
Ansu, jag vill se klänningen nyfiken som jag är och vad ska du göra för typ av inbjudan och i vilken färg?
jennie.andersen@karlskogabredband.se
Bruden Ringman: You got mail !!
Inbjudningskorten kommer att bli mörk blåa med som man viker upp från två håll. Typ liggande A4 som man viker ihop kanterna på. På insidan blir det en vit botten med inbjudningstexten.
Sen kommer det att vara förslutet med ett tunt guldband och guldlack.
Så är tanken ivarjefall.
Hur kommer era att se ut och vilka färger har ni valt?
Ansu, du har mitt svar på mailen om klänningen, men säger bara "kärlek vid första ögonkastet" = jag förstår, den var jättefin
Våra kort är klara. Det är liggande vita korrespondenskort i vitt med ett annat lite mindre vitt papper fastklistrat på med text i grått (påminner lite om silver). I ena änden är ett bredare vitt sidenband fastlimmat på våglängden och ovanpå det ett tunnt vitt satinband fastknutet á la slipsknut. Hur svårt som helst att förklara, men nedan är en länk med "originalet" som vi har "kopierat". Dock är våra helt vita. Bara kvar att fixa alla adresser. Så i veckan åker de på lådan
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014673