Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Lotta .. klänningen var jättefin !!!
Man blir ju så otroligt sugen, precis som alla andra säger att beställa ngn festklänning, någon gång kanske
Bruden Ringman, hur gick det med klänningstipset, fick du ngt pris av henne? Verkade den intressant?
Hej tjejer!
Funderar lite på hotell för bröllopsnatten i karlskoga-örebro, har ni nåt tips? Finns det nåt vettigt i karlskoga eller är örebro att föredra?
Linda* - jag tror nog att Örebro är att föredra.
I Kga finns det tre större hotell. Bofors, Karlskoga hotell och Alfred Nobel. Bofors och Karlskoga ligger nära E18 och har alltså inte så piffiga omgivningar. Alfred Nobel ligger på Torget inne i centrum och det kan väl funka.. risken är ju att det är aspartaj a la Statt där och det kan ju bli en lite udda inledning på bröllopsnatten.. att höra vrålande fjortisar.. ha ha...
... nu får jag väl alla infödingar över mig förstås... hi hi
Jag rekommenderar Statshotellet i Örebro, det är helt underbart!
Jag håller med Viktualia om risk för röj på kvisten på Statt här i stan, annars är det ju väldigt centralt.
Jag rekommenderar Bofors hotell om du ska övernatta i Karlskoga, även om omgivningarna utomhus kanske inte är upphetsande . Men vem bryr sig om det på bröllopsnatten? Är det inte inomhus och miljön därinne (och självklart sin man) man njuter av då ?
Vi är också i valet och kvalet... Örebro känns för långt dels på natten men också dagen efter då man kanske behöver åka och hämta från festplatsen, umgås med nära och kära som är här....?
Vi har tänkt att boka rummet natten till bröllopsdagen också, dels för att få vakna upp i lugn och ro och hinna njuta lite av hotellrummet plus att inte behöva trängas med hela släkten kvällen innan.
Lilltjejen, ja att få sova, vakna upp i lugn och ro dagen innan är härligt och att rekommendera om man har den möjligheten
Linda* Rekommenderar också Bofors Hotell. Himla fint och super service.
beutiful-bride. Du får ta en sväng på hitta.se för att hitta honom.
Mimsan, har inte fått något svar ännu om klänningen. Men bara den är så vit som möjligt så är det ett alt. Vill inte ha natur/champange färgad.
Ja vi ska vara mellan örebro och karlskoga så det är väl vilket som egentligen om man ser till avståndet! Nån som har nån erfarenhet av scandic i örebro? Alltså det som ligger centralt?
Bruden Ringman
var det du som funderade på Villingsberg eller blandar jag ihop dig med någon annan?