• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Mimsan75

Tack för tipset vickan, jag ska kräva ersättning om den inte blir fin. Fläckarna (nedtill på släpet) hade jag haft förståelse för om de inte gick bort, men de var borta, men nu är som sagt HELA klänningen förstörd istället , ändå så sa jag till dem när jag lämnade den, observera att det är dupion siden....

• Mimsan75

Alla KGA-brudar lär av mitt misstag, sälj era klänningar otvättade eller lämna dem bara till ställen som har MÅNGA och goda referenser.

• viktualia

Mimsan75 - framförallt har ju folket på tvätteriet SKYLDIGHET att noga kolla vilken typ av tvätt som passar för de plagg som lämnas in... Det kan ju inte vara upp till dig som kund att ha koll på....

• tsk

Hej på er!

Är det någon av er som vet något om butiken i Degerfors som hyr ut klänningar hemsida??

Tack på förhand/Tsk

• viktualia

tsk - butiken du syftar på heter Zari Ateljé och förekommer friskt i diskussionen. Ibland skriver vi om den som "Gittan" vilket är ägarinnans namn. Så läs tråden eller ställ nån speciell fråga!

Och ja, hon hyr ut klänningar - men inte i så många modeller. Själv fick jag köpa min eftersom den inte gick att hyra.

• beautiful-bride

Hej ni Karlskogabrudar!

Jag måste bara fråga Er en sak som inte alls hör till tråden....För typ 13år sedan träffade jag en kille från Karlskoga, vi höll kontakten i flera år efter detta, men nu har vi inte hörts av på superduper (ca 10år) länge, han heter Clive och var från england tror jag från början. Hade bara varit så kul och veta vad han gör nu för tiden, någon som känner honom?

• lillnalle

Bruden ringman: den här klänningen är en av mina favoriter och Gittan hade den för 3500kr (hyra). Tyvärr så är de flseta klänningar i stockholm för att köpa och de ligger ju mellan 5000-12000 och jag provat.
    www.romanticaofdevon.co.uk/galleryemail.php

• lillnalle

Vad tycker ni tjejer? Herrgårdsbröllop, vilken klänning ska jag ha? I morgon ska jag gå till Lilly och prova lilly och nixa klänningar. Jag e helt snurrig i huvudet efter alla klänningar:)

• Mimsan75

beautiful-bride, sorry, vet inte vem det är.

Lillnalle, fina klänningar

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?