• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Bruden Ringman

Vem var det förresten som snackade om "Secret Box" långt tidigare i tråden?

Var ivarje fall hos Saxin i dag och kollade läget. Självklart ställer de upp på en sån grej. Så det blir väl till att ge mig ut i affärerna och inhandla något raffigt och sedan tanka en halv flaska vin för att bli lite böjbar i lederna inför fotograferingen Kommer att vara hur stel som helst, men eftersom jag är en dåre så måste jag ju prova även denna grej, om inte annat vet jag en som kommer att tappa hakan och bli hur glad som helst över sin morgongåva

Har inte en aning om vad det kostar, han kommer nog att ta ca 50 bilder och i albumet hamnar det 8-10 st.

• viktualia

Here comes the men i blaaaack.... Vickan skrålar... och maken inser snabbt att inget värre är i görningen än att Vickan sitter fast inne på BT.....

Har bara sett Villingsberg på TV... CarlskogaTV med Näcken som ciceron... fniss fniss

• Mimsan75

Ringman, du är en tuff brud du... som sagt bara att skaffa sig lyxförpackning och du är ready to go

Jag är/var faktiskt alldeles för feg för att våga göra en secretbox (kanske för att jag inte är helt överens med vare sig min kropp eller kameran) och avundas er som (även om det krävs ngr stänkare innan) gör det.

• Bruden Ringman

Nja, överrens med min kropp är jag väl egentligen inte, men har insett att den blir nog inte bättre än så här Så jag tar tillfället i akt att dokumentera det hela, kan vara kul när den är i ännu sämre skick när jag sitter på hemmet. Då kanske det är läge att ta fram korten för att få fart på gubben - Men en stänkare eller två kommer det att behövas, är ju inte en naturlig skönhet framför kameran direkt och inte lär det bli bättre av att jag i princip näckar framför den Satan i gatan, vad har jag gett mig in på? Måste peppa mig själv med att det är någon som blir väldigt stolt (kanske den lille där nere också )

• Bruden Ringman

Vickan, nu fattar jag varför du inte gillar Charleswood. Du har sett näcken på CTV, han maler och han maler och han maler. Den gubben kan snacka en till sömns på 5 minuter...rena avslappningsbandet. Hur tråkig får man bli på TV egentligen???

Är det är fler av det manliga könet som känner sig utkonkurrerade av BT eller? Min m2b suckar varje kväll hopplöst, men har insett att vi har fått himla mycket hjälp härifrån.

Så nu är kyrkan fixad till kl 15 och jag har ändrat på fotograferingen med. Det kommer att bli en kanondag!

• Mimsan75

Man som blev utkonkurrerad av BT finns här med

Men han var tacksam över allt senare, som mest sista veckan

• snäckan80

Viktualia:

Sorry jag har suttit och förberett mig inför imorgon.
    min mail är kar_nil@hotmail.com

Tack på förhand.
    Visst är CTV underbar underhållning!! I love it! Behöver jag få ett leende på läpparna är det dit jag vänder mig!

Ska ögna genom uppsatsen sen måste jag sova! Måste vara hyfsat klar i huvet imorrn. Vet inte hur det ska funka med 4 timmars sömn men det får gå. Tyvärr är koffeintabletterna slut: Attans vad dålig planering!!!

Sov gott allihop.

• lillnalle

Min m2b skulle verkligen hoppa ur brallorna om jag gjorde en secret box till honom som morgongåva:) Och om min kompis vågade ställa upp på en sådan nykter och med ca 15 per runt sig så ska jag nog klara av det med två personer och med ett glas i kroppen:) Ska till saxin i kväll och styra upp fotogrferingen:)

• Ansu

Hej, haft fullt upp på jobbet några dagar så jag har inte hunnit in och kolla läget här i tråden på BT. Men ni har varit dessto flitigare har jag sett, det var mycket att läsa in sig på.
    Var in en snabbis på Spångs igår och köpte lite papper och kuvert för att göra lite testinbjudningar i helgen (igen ) Det blir nog mörkblått papper med en benvit isatt blad invändigt med texten på. På sen försluter vi nog inbjudningarna med guldsnöre och guldlack. Så är tanken vi får väl se hur det blir när vi testat.

Secret Box ja, det var jag det som undrade om det. Bruden Ringman och Lillnalle, ni är modig ni !!! Avundas er som redan tagit er i kragen och bestämmt er. När ska ni göra fotograferingen, ni måste skriva och berätta hur det var efteråt. Och om ni vet priser så tala gärna om det med.
    Det kommer nog att blir en Secret Box även för mig bara jag fått våndas klart först

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?