• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Bruden Ringman

Kan vara ett "bra-att-ha-tips" till perioden som kommer när jag ska läsa in de "bortslarvade" 4 veckorna. Men det är sååå skönt att vara ledig. Jobbar ju 75% samtidigt som jag pluggar och så har jag ju två småbarn också och en m2b som jobbar rätt mycket. Kanske lite för mycket att hinna på dygnets 24 timmar. Men det är ju också himla kul att plugga.

Och tabeletten kanske kan vara något dagen D. Har du något tips för svullna ögon också? De ser nämligen ut så varje morgon nu för tiden. Köpte en ny ögonkräm som jag kört med i en vecka, men det funkade väl inte klockrent, men det blev ju lite bättre ivarje fall

• snäckan80

Ringman
    Jag vet precis hur du känner. M2b som jobbar mycket. Jag pluggar på heltid och har 3 jobb, plus att jag tar hunden mestadels av tiden. Kan säga att tabletterna gjorde att jag pallade december med uppsats jobb och 3 bröllop varav 1 jag var tärna på och skulle organisera möhippa till oxå.

Svullna ögon... ja du. Sömn och vatten är väl det första jag tänker på.
    Lägg is på ögonen. Jag lider inte av det själv... än... mer än att det går bort med sömn. Det går ju nån reklam om ögondroppar typ som heter Visine. Kolla på apoteket, dom kan säkert ge dig tips.
    Ska kolla med en väninna om hon vet, hon är hudterapeut och ligger inne med massa oanade kunskaper om att se fab ut. Ska kolla med henne.

• Bruden Ringman

Tusen tack för tipsen. Ska nog börja med att sova lite mer. Och kanske sitta lite mindre framför datorn. Men svårt när jobbet kräver det, plugget kräver det och så vill jag ju roa mig lite här på BT. Det blir många timmar per dyng .