Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Bruden ringman: Vilken kyrka ska ni gifta er i ? Blir det fest på ölsboda eller villingsberg?
Vi skriver ett dokument med tempusfel, källor som är otydliga, stavfel, fel avstavad mening osv. Sånt smått för det finns så mycket stora innehållsfel eller vad man ska kalla det så att ta upp de andra felen är både tråkigt för auditoriumet + det tar en jävla tid då det är så mycket i uppsatsen. Det hade tagit 2 h då och den ska ligg apå 45 min - 1h ju. Jaja imorrn är det över. Bara att harva sig igenom.
MIMSAN
Vad gäller bröllopet så kanske du så att jag var på mässa i helgen och fixat en del grejer men nu är det full fokus på studierna igen i nån vecka för att hinna ifatt det som fått stå åt sidan nu med uppsatsarbetet så helgen blir det ekonomi studier för min del och hela nästa vecka oxå för den delen. Men sen hoppas jag komma i gång. Jo förresten en fråga.
Hur gjorde ni era program. Gjorde ni dom i word eller ngt annat program??
Snäckan, vi gjorde dem i word, kan skicka våra dokument så kan du helt enkelt använda dem som mallar
Fotona på alla gästerna var dock i photoshop, tror jag.
Säg bara till så plingar det i mailboxen
Vickan stormar in en sväng!
Vi gjorde våra festprogram i word - hade inte något alternativ tyvärr. Det var i form av stående vikt A4 - alltså avlånga och höga festprogram. I häftet fanns även bordsplacering och gästpresentation... håhåjaja.... som vi kämpade för att få plats med det.. ujuj...
Åh kan inte jag också få ta del av word dokumentet angående program, meny m.m. Min adress är lilllnalle_66@hotmail.com:)
Lillnalle, *pling* i mailboxen
hm... jag sitter ju på jobbet och har givetvis allt bröllopsjox på datorn hemma... det visar sig om jag kommer ihåg att maila!
Hej "Vickan" kul att "se" dig igen, allt väl?
jo det är bara bra här... just nu råder lite lugn på jobbet för första gången sen typ augusti! najs!
är nästan med i festplanerargänget igen faktiskt.. ska fira min 30 årsdag med partaj tillsammans med min bästis som fyller en månad före mig!
kanske dags att hitta på färgteman och grejor igen.. *asgarv*
Åh "vickan" vad avis jag blir, vill oxå planera fest, det är ju så kul