Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
fniss fniss! jaaa det är skoj!!
du och jag kanske får erbjuda oss att hjälpa den här trådens ogifta typer... ha ha....
bästisen och jag har kommit så långt att vi bokat en lokal....ska ses nästa lördag och planera! skoj skoj!
Ja precis *fniss*:
*** Vickan & Mimsan***
Till er tjänst
Jag är hyfsad på matlagning och rätt duktig på specialkost. Har serverat på ganska många bröllop.
Vilka talangar har du att erbjuda Mimsan?!?
Ha ha.. hrm... eh jaaa du.. svårt det blev.
Närrå, jag är (tror jag iaf) rätt bra på själva "event" delen, sätta ihop musik och happenings, samt att jag är enl vänner rätt ok på att hitta på dekorationer etc.
Får inte glömma mina ovärderliga "kontakter"
du ser - vi blir ett vinnande team! *fnitter*
Ja det tror ja med
Bruden ringman: Hoho hur gick det på Vilingsbergs herrgård? Nåt att ha?
Annars är ju Bofors Herrgård TILL SALU, du som söker hus å allt, då kan du ju ha festen hemma till en nätt summa av lite drygt 4 ½ mille
Allvarligt talat så var det med sorg i hjärtat jag såg annonsen om att den ska säljas. Vår *vigselplats* riskerar att bli typ kontor
Om jag hade pengar säger jag bara... Kanske ngn superjackpot på lotto i helgen?
Mimsan75 - jag har lösningen!
Först vinner både du och jag på lotto. Sen köper vi herrgården och så kan vi arrangera "all inclusive bröllopspaket där"
Pax för köket!
Ja... pax för inredning/dekoration
fniss fniss.. lagom OT... men ni kära ogifta vänner får väl protestera när ni är tillbaka...
Det är helt ok Vickan och Mimsan!!
Tycker oxå det är synd. Det är ju så vackert men fy säger jag bara för elkostnaden.
Mimsan.... JÄTTEGÄRNA. Tar gärna emot era mallar!!! Vore kanon med en utgångspunkt i mallformat då jag höll på att kasta ut datorn när jag skulle börja lite smått sist. Grrrrr.