• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • TezzieN

Hej!

Bor i karlstad men har köpt det mesta på Zari Atelj, måste bara säga att det är en underbara affär men bästa service, har rekomenderat den varmt till mina vänner och bekanta. När ska ni andra gifta er då?

• viktualia

Ringis - ha ha ha ha.. CTV är ju VÄRSTA underhållningen! Jag ÄLSKAR deras matlagnings- och inredningsprogram. Fullständigt sanslöst!! Det är ju en av de bästa sakerna med Kga! Hi hi hi!

Det här med maila filer... håhåjaja... alltså mina filer var så stora och krångliga att jag tror att jag hänvisar till den där länken jag la ut.

Vårt festprogram innehåller presentationer av alla gäster.. och jag vet inte riktigt om det känns ok att sprida den info för vinden.

• Bruden Ringman

Ansu, inte en aning om vad fotograferingen kostar, men kanske samma som vilken "bildserie" som helst. Å så lite extra för albumet och boxen så klart! Jag tänkte göra min framåt sommaren, kanske lite schysstare färg på kroppen då . Men sex veckor behöver han ha på sig för att hinna med allt så den är klar i tid. Måste ut och spana en snygg förpackning till kroppen bara .

Nu känns det som om vi är på g...syster har fixat "materialet" till alla trycksaker nu, så nästa helg öppnar "vårt tryckeri"

Vickan, jag tar filerna från sidan du lade ut istället.

• lotta49

Hej tjejer!

Undrar vad ni ska ha för tårta på er stora dag? ska ni ha vanlig eller med så kallad sugarpaste?

Gör ni egen eller beställer ni och i så fall vart i från?

• viktualia

Vi tog tårtan från Bagarns brödbod. Den var täckt av riven vit choklad och alltså varken sockerpasta eller marcipan.

• viktualia

Har ni förresten undersökt förändringen på Grönfeldtsudden?!?!?

Intressant konstutställning i ett hus, skojig hantverksbod i ett och så det schyssta strandcaféet... Kga artar sig.. ha ha ha ha ha

• lotta49

Var tårtan bra? Har hört både ris och ros om bagarns.

• viktualia

tårtan var okej men ingen smaksensation. men jag är YTTERST kräsen och är egentligen inte nån tårtälskare alls. Så alla utom jag gillade den, maken var lyrisk och jag skeptiskt... fniss fniss

• snäckan80

Vi kommer inte att ha tårta utan ngt annat, kommer inte säga dock eftersom Mimsan är bjuden och det ska vara en överraskning för alla gästerna.

Hoppas helgen varit bra för alla.

• viktualia

snäckan - ha ha ha.. jobbigt att vara hemlig här... gissa varför jag var TOKHEMLIG här på BT medans vi planerade vårt bröllop.. hi hi

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?