• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Ansu

Lotta49: Va kul!!! Och det är isåfall i färgen Sage som jag också tänkt mig.
    Det vore jättekul om du kunde lägga ut en bild på den när du fått hem den.

• Ansu

Vi var på bröllopsmässan i Degerfors i höstas så vi nöjer oss nog med det tror jag. Hoppas ni som åker dit för en trevlig dag.

• lotta49

Hej igen!
    Ansu: Självklart lägger jag ut en bild när den kommer, borde vara på G om ungefär 2 veckor hoppas jag på.

Asa81,bruden Ringman: Jag knatar omkring med mage i vecka 27 med barn nr 3, är beräknad till början på maj. Är just nu sjukskriven på heltid pga blödningar så det blir mest vila för mig nu så att inte bebben kommer tidigare.

Det blir ju lite långtråkigt att knalla omkring hemma i två månader till minst och då är det kul att kunna planera lite bröllop.

• Snart fru Carlsson

Vi ska på mässan i Örebro, har köpt biljetter. Ska bli så spännande. Vi var också på mässan i Degerfors men den här blir ju lite större antar jag. Dessutom är det roligare att gå på mässor än läsa tidningar tycker jag

• lotta49

Jag ska också åka in till Örebro och min kära mor ska få hänga med. Det är första gånger jag åker på en bröllopsmässa så förhoppningsvis kan man få lite inspiration.

• Ansu

Javisst är det kul att gå på mässor man får en helt annan inspiration då än om man bara läser tidningarna.

Hoppas ni får kul ni som ska dit.

• lillnalle

Jag och min blivande ska till brudmässan i stockholm i morgon. SÅ KUL:) Hoppas vi hittar vår drömring där. Jag tycker att ringen är svårast att bestämma.

• lillnalle

Nästa lördag ska jag och mina tärnor till Gittan (Zari) i Degerfors och prova klänningar:) Låter nog även mamma få vara med och njuta.
    Hoppas verkligen att jag hittar min klänning!

• Ansu

Jag ska dit lördagen efter dig och titta på ring hos guldsmeden, tänkte passa på att kika lite på klänningar då med. Även fast jag egentligen redan bestämt mig för att köpa från 1koo.

Någon av er som har inbjudningarna klara och lägga ut lite bilder på dem? Jag ska försöka att fixa lite med inbjudningarna till helgen, tänka till hur de ska vara osv. Beställer nog material från Panduro.

• viktualia

Ansu - är så impad över folk som orkar pyssla en massa! Vi köpte våra inbjudningskort med tryckt text och allt från www.kortdesign.se - 19,50 st inkl kuvert - billigt och stilrent men inte så personligt..

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?