Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Jobbar - jo det hinner jag minsann med nån gång då och då... *ler*
Viktualia, vad hade ni för färgtema jag såg att du skrev något om blå sydda löpar?Någonstans, tråden börjar bli lång nu :)Jag antar att du är så hemlig att du inte har kort? :)
Vårat bröllop kommer gå i främst blått, sliver,och grått med lite, lite svart.
Vi hade vinrött och mörkt mellanblått som färgtema i dukningen. Dukade med vita dukar hyrda hos Zari och dekorerade sedan med mörkt mellanblå löpare över mitten av borden.
Njaa jag är väl lite lagom hemlig.. hm.. men framförallt orkar jag inte lägga ut en massa bilder... Inga bilder från vårt bröllop ligger på nätet - har desto mer hemma i burken...
Oh, vore så kul att få se. Låter så fint och allt. Nåväl, jag ska ta mig lite lunch och försöka jobba på lite nu när jag fått en så trevlig paus. På återseende i tråden.
Hej tjejer, oj nu var det en del att läsa ikapp..
Vill börja med att hälsa asa81 välkommen till tråden, alltid kul med fler brudar.
Sen vill jag återgå lite till temat Secret Box från igår, har lite svårt att släppa det . Bruden ringman och Lotta49 har ngn av ngn koll på vad Saxin tar. Jag blir alldelens pirrig i magen bara av att prata om det
, ska jag våga måntro.
Jag kan lova att min M2b skulle bli stört förvånad och jätteglad (hoppas jag)om han fick detta i present.
Ansu - maila och fråga om det är läbbans att ringa!
Bra ide Vikualia
Vill bara tillägga förresten gällande AfterWork. Har ingen barnvakt så jag kan inte vara med. Hoppas ni får kul tjejer !!
Ansu - synd men vi får väl ha fler träffar!
Ja det vore kul.