• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • lotta49

Hej tjejer! Min dator totalhavererade i går och hela dagen i dag, något med nätet men nu är jag här. Har läst lite i kapp. Vill först tacka för komplimangerna för klänningen jag visade på 1Koo, sen har jag läst om Secret Box och det tänkte jag ge gubben dagen efter. Har också tänkt att kontakta Saxin angående dem eftersom han ligger närmast till hands. Och som sagt han är ju proffsig så det ska väl inte vara några problem.

• Mimsan75

Hej igen allihopa

Kul o se att tråden utökar....

(HEJ SNÄCKAN !!! jag ska lägga ut mer bilder när vi valt färdigt och fotografen bearbetat dem tackkort komer oxå kul att ni hade roligt, det hade ja med... i massor. Längtar till den 4:e aug )

Ni hr säkert skrivit det allihopa, men när är det ni ska gifta er.

Snäckan80 4:e aug -07

ni andra då?

• lotta49

Man kanske ska skriva en lista på när vi gifter oss. Jag kan fortsätta om ni vill haka på här:
    Snäckan80 4:e aug -07
    Lotta49 31/12-07

• lillnalle

Snäckan80 4 aug-07
    lotta49 31 dec-07
    Lillnalle 25 aug-07

• Saffranin

Bruden Ringman
    Attans att ni inte ska vara på Björkborn jag som var så nöjd att jag visste hur det såg ut!

Har du nån hemsideadress till de andra ställena så man får lite koll?

• Saffranin

Snäckan80 4 aug -07
    Lillnalle 25 aug -07
    Saffranin 6 okt -07
    Lotta49 31 dec -07

• Saffranin

Viktualia

Väldigt fint vid Labbsand! Har varit där och badat några gånger.
    Var det 6:e oktober ni gifte er oxå eller var det i den allmänna okt-tråden jag såg dig?

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?