• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Bruden Ringman

Kämpa på ansu, vi är såå nyfikna! Klänningarna till din dotter var hur gulliga som helst!

• Ansu

YES!! Den funkade

Fast om det blir den här så blir den en annan färg troligen, ljusgröngrå ungefär.

• Bruden Ringman

Ansu, den var snygg tycker jag!

måste nog lägga i 2:an nu och börja leta på lite klänningar tror jag.

• Bruden Ringman

Ansu, jag tyckte att båda var lika fina på sitt sätt. Otroligt svårt att välja en favorit. Ska du beställa båda? Om de inte är dyra skulle jag göra det, kanske kan du ha en vid annat tillfälle...

• Saffranin

Är bara tvungen att komma in och säga hej!

Trots att jag flyttat från Kga nu och bor i Gbg (ska gifta mig här 6:e oktober) så är det nåt särskilt med stan man är uppvuxen i. Kul att läsa att ni är flera blivande brudar hemifrån!!

Är lite avis på er som har en bra affär att hyra brudklänningar från. Finns säkert i Gbg oxå, men jag lyckas bara hitta affärer som enbart säljer...

Lycka till med alla planer!

Föresten Viktualia,
    Jag smygläser en annan tråd lite då och då där det talas mkt om en viss håla, men innan jag såg dig här hade jag inte en tanke på det kunde vara gamla kära Kga!

• viktualia

Varning! OT

Saffranin -

kom ur garderoben och prata med oss i den andra tråden... (japp... jag är hemlig vad gäller bostadsort överallt på BT utom i den här tråden... hoppas att inte ALLA sitter och läser både den här tråden och den andra.. som är klart mindre seriös....)

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?