• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • asa81

Hej Tjejer!
    Hoppas en till Karlskoging får va' med? :)

• asa81

Snäckan80 4 aug -07
    Lillnalle 25 aug -07
    Saffranin 6 okt -07
    Lotta49 31 dec -07
    asa813 7 juli -07

• asa81

Ansu: Gunnel Blomgren är jättegullig som präst och person, inte strikt och med humor. Det blir säkert jättebra.

Kan bara säga gott om Zari. Gittan kan verkligen sina saker. Emma som sydde min klänning var jättegullig. Hon lyssnar in vad man vill ha, kommer med kloka råd/förslag och kunde från min design göra klänningen som blev mycket finare än jag föreställt mig. Det finns så mycket snyggt till både brud och gummen. En fördel är att boka tid för stundtals har dem det hektiskt och som ni märkt har dem varit på resa till Thailand.

• asa81

Tack Viktualia. Och grattis du är ju redan fru sedan ett tag läste jag :)

Tjejer: Om jag är lite sparsam med info om mig som person så beror det endast på att vi ännu inte berättat om bröllopet för någon, varken familj eller vänner vet eller ens anar något (tror jag). Så nu har jag chansen att få lufta och bolla alla idéer. Toppen!

• viktualia

asa81 - kan bara instämma i vad du sagt om Zari, men det är dessutom så att man faktiskt måste boka tid där...

var ska ni ha vigsel och fest? *nyfiken*

• asa81

Oh, jag visste inte att man skulle boka tid på Zari (oskriven regel, hmm...). Jag klampade dit ivrig med mitt tyg på armen och skisser på klänningen. Fast allt löste sig ju bra och vi har inte så himla bråttom :)
    Eller jag försöker intala mig det ialla fall ;)

• viktualia

Aha.. du vill vara lite hemlig.. och det är ju fullt tillåtet.. men jag är nyfiken ändå.. fniss fniss

• asa81

Vitukalia, jobbar du lika hårt som jag?

Just nu drömmer jag mest om min vigselring, ska få hämta dem i Stockholm på lördag. Läängtar :>

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?