• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • lotta49

Jag har funderat på att ha typ hasselnötsbrunt med blonda slingor i för lite effekt, tror det skulle kunna bli bra. Eller slå till med någon riktigt röd färg för att få till det lite extra, har inga problem med att färga i olika nyanser. Eftersom jag kommer att gifta mig på vintern så kommer ju inte solen kanske att påverka frissan så mycket.

• viktualia

Hasselnötsbrunt var en bra beskrivning!!! Det är den färgen jag har i orginal - och så hade jag ganska blonda slingor!

• Bruden Ringman

Nu är det bara "spara" håret som gäller. Inpackningar och bara låta det växa rakt ut. Klippning får det "sparsamt" bli när det behövs och färga i "den snygga utväxten". Tänkte försöka "slippa" löshåret. Är rätt känslig i hårbotten. Men det beror väl på vilken frisyr som passar klänningen. Min m2b älskar utsläppt hår, helst lite så där kn..ruffsigt ni vet.. .

Har du bilden så jag får se på frisyren du gillar?

• lotta49

Ja, kan försöka ordna så att jag kan lägga ut den, har haft lite problem med burken. Men det får bli i morgon, nu är det bingen som gäller, är så otroligt trött! Vi hörs i morgon, kram Lotta49

• Ansu

Lotta49: Jättefin klänning!
    Jag har också tänkt köpa min från 1koo, och eftersom de är så pass billiga så är blir man inte nöjd så blir man inte ruinerad på köpet. Men jag hoppas, hoppas, att jag blir nöjd.
    Den här klänningen i den här färgen blir det nog till mig:

www.1koo.com/wedding/itemdetailp.as
    p?itemid=HSP0018

och den här klänningen till dottern, men färg har vi inte bestämt ännu.
    www.1koo.com/wedding/itemdetailf.asp

eller

www.1koo.com/wedding/itemdetailf.asp

• Ansu

Ja det verkar omöjligt att få till bilden på "min" klänning. De andra 2 funkar ju, undrar vad jag gör för fel?

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?