Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Kan helt klart vara något, måste dock kolla vilken klänning det blir så att det passar in. Tusen tack mimsan! Vart fixar jag diadem/tiara, några tips?
Bruden Ringman - kunde inte låta bli att surfa lite på jakt efter tiaror
www.tiaror.se/
www.brudsmycke.com/Navigering.html
www.glamor.se/shop/
Tack tack Vickan, hur mycket snyggt finns det inte som ändå är hyfsat billigt?
Har ni gått i ide nu när snön kommit till stan?
Var inne på Zari igår, herregud vilka klänningar! Längtar tills det är dags att prova. Kommer garanterat att hyra/köpa min hos Gittan, men måste smygprova lite i Stockholm i helgen. Tog även en åktur till Ölsboda för att kolla in den yttre miljön. Ligger kalasfint där. Men en sak undrar jag över:
Lillnalle; hade ni tänkt att ha busstransport därifrån för gästerna? Hur i hela friden kommer bussen in till herrgården el får gästerna gå ut till vägen? Det är ju världens minsta viadukt man ska igenom.
Ni som varit in på Zari. Gittan har samarbete med en guldsmed Smyckesstudion, vi tittade på hans ringar på Bröllop&Fest mässan i höstas, Vet ngn av er om han har sin atelje hos Zari ?
Hallå där! Nu var det ett litet tag sedan jag var inne på tråden, det är ju ett tag kvar till mitt bröllop men jag har en fråga. Såg att det är bröllopsmässa på Örebro slott den 3-4 mars, någon av er som ska dit?
Ansu - jag skulle gissa på ett nej på den frågan. Har varit hos Zari tre gånger och inte sett till något sådan - alltså ingen ateljé för guldsmed där.
Ok viktualia tack. Då får jag slå en signal till honom och se var han håller hus någonstans
Bruden Ringman
Vi ska anlita en buss med chafför men det får nog bli att de får gå en liten bit. Kommer inte ha några gamla människor med på bröllopet förrutom min sambos morföräldrar och de åker bil så, inga problem.
Ansu, Såg när jag var inne hos Zari i lördags att hon hade en monter med vigsel och förlovningsringar. Kommer dock inte ihåg vem "utställaren" är.
Ska dock finnas någon bra inne i Örebro (egen ateljé) fick jag höra i fredags. Såg även en ring från denne, den var otroligt vacker. Kommer dock inte ihåg heller vem det var, men ska ta reda på det då det lät intressant för vår del. Bra när det är nära när man vill åka och prova osv inför att de ska göra en egenritad ring.
Lotta49, vi kommer att åka på mässan i Stockholm 3-4 feb på Grand. Ev blir det ett besök i Örebro, beror på hur "tillfredsställda" vi känner oss efter första mässan. Tänkte även hinna med ett besök hos Gittan också innan Örebromässan. Så kanske behövs Örebromässan, kanske inte..
Vart ska ni andra hyra/köpa era klänningar?