Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Har lite svårt att ta mig till storstaden så då lät det bra med en mässa i Örebro!
Vi var på bröllopsmässa i Göteborg i mars förra året (vårt bröllop var ett halvår senare). Min åsikt är att det inte gav så mycket eftersom alla leverantörer var lokala - alltså hade nog bröllopsmässan på Valsverket i höstas varit det bästa. Örebro kan väl funka... men ju längre bort desto mer leverantörer som bara är lokala DÄR.
Tror att Örebro är bra, vi hade dock möjligheten att åka den helgen till Stockholm så därför passade vi på. Fick precis biljetterna förresten! Det ska bli himla roligt. Har typ varit på två mässor i hela mitt liv, godismässa och bilmässa. Så detta blir något att verkligen se fram emot
Bland mässor är det skojigare med matmässa eller bokmässa... enligt mig... Matmässa var det samtidigt som bröllopsmässan i Gbg - himla trevligt kombination!!
Viktualia, bra att du tipsar om detta. Tänkte att man kanske kunde få lite idéer ändå som man kan försöka "förverkliga" i lilla Karlskoga. Men det lär väl inte bli några större leveranser av något till vårt bröllop från Stockholm pga avståndet. Men "fönster-shoppa" är alltid kul!
Ja, håller med. Man är tacksam för alla tips man kan få. Jag har ju redan klänning och det mesta i klädväg men är mest intresserad av färgteman, dukningar m.m
Vart har du fixat klänningen och kläderna ifrån lotta49?
Jag har köpt en klänning via Tradera i champange som jag bara älskar. Sen har jag beställt ytterligare en klänning i vitt och en klänning till min tärna från 1Koo på nätet. Betalade 2000 kr för båda klänningarna inklusive frakt och de borde komma om ungefär 5 veckor. Gummens, best mans och näbbarnas kläder tänkte jag hyra hos Gittan.
Själv då? Har du hittat någon fin klänning än?
Var det krångligt att beställa kläder från 1koo?