Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Saffranin
- japp jag är MOTVILLIGT inflyttad, gift sedan okt 06 med prinsen som inte heller är Kgabo från början
- Zari är billig på Nixa! Min klänning kostade 3500 kr i Sthlm, Zari tog 2000 för samma klänning. Nixa 315.
- Kgadialekten - jag har hängt i Kga i 6 år och bott här i 3,5 och INTE vänjt mig vid dialekten än... den är bonning och helt sanslöst rolig.. ha ha! mysigt faktiskt!!!!
Ja, någon som såg Bengt-Åke Gustavsson på idrottsgalan ?!?! Hihihi.. det gick inte att ta minste på var ifrån han kom..
Hej tjejer, ngn av er som kan rekommendera ngn fotograf som tar Secret Box foton (helst tjej). Skulle vara kul att ge till M2b i morgongåva.
Ansu - mig veterligen finns det bara två proffsfotografer i Kga och båda är vad jag vet män.
Tord Saxin på Fotografen Saxin har den typen av bilder på sin hemsida och dessutom är i stort sett alltid hans syster Åsa med när de jobbar. www.fotografensaxin.se
Antar att du får söka dig utanför 0586-land om du vill ha tag i en proffsfotograf som är tjej. Ställ frågan i Örebrotråden tex så kanske du får napp!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m1926079.html
Viktualia: tack för tipset jag kollar Örebro tråden får vi se.
Ingen av er andra tjejer som funderar på en Secret Box till mannen? Så vi kan peppa varandra menar jag
Överlägger med mig själv om jag ska våga gå till Saxin.
Ansu, jo då det är redan bestämt att så får det bli med morgongåvan. Vet att han skulle uppskatta det otroligt mycket och framförallt har han nog aldrig förväntat sig det.. Så surprise med stort S lär det bli
Har filurat lite på vart man skulle kunna gå, kollat lite i Stockholm = svindyrt (3.200 kr för 8 bilder) och man måste åka dit en vardag för att ta bilderna och sedan upp en gång till för att titta ut vilka som ska monteras i albumet. Då var det iofs hos "Secret Box" uppfinnare Brigitte Grenfeldt.
Men har nog tänkt att "bita i det sura" och boka hos Tord ändå. Vad f-n, han är ju fotograf och lär väl ha sett det mesta i sina dar. Jag kan knappast vara det värsta .
Tack vickan, visste inte att han "utförde" denna typ av tjänster. Var där förra veckan och bokade annan fotografering, men fegade ur och vågade aldrig fråga honom om Secret Box. Men nu är det enkelt att boka tid! Måste bara fixa lite "schyssta" underkläder som inte är grådassiga.
Saffranin:
Björkborns Herrgård är struket från vår "lokal-lista" då vi varken får ha baren eller musiken inne av någon märklig anledning. Så nu har vi bokat både Villingsbergs Herrgård och Ölsboda Herrgård. Har väl lite svårt att bestämma vilket vi ska ha innan vi sett lokalerna. Men nu har vi två och känner oss lugna som filbunkar...
Kan nog helt klart rekommendera Zari, kan aldrig va så dyrt som det verkar vara där du kollat.
Välkommen till oss snäckan 80!!! Kul med fler brudar
ang Secret box - kolla Saxins galleri under länken "Fine Art Nude" - måste ju vara så nära secret boxfotografering man kan komma...
men JAG har inte gjort något dylikt... ha ha...