• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • viktualia

Förresten! Ännu en sak som vi fixade i Karlskoga i samband med bröllopet var Äktenskapsförord. Det gick jättesmidigt med hjälp av Swedbanks privatjurist!!!

• Bruden Ringman

hej och välkommen asa81.

Lägger väl till mig själv i listan:

Snäckan80 4 aug -07
    Lillnalle 25 aug -07
    Saffranin 6 okt -07
    Lotta49 31 dec -07
    asa813 7 juli -07
    Bruden Ringman 11 aug-07

Ansu-synd på barnvakten, men vi får väl se till att fixa en ny träff. Då kanske det är fler som hänger på.

asa81- hur vågar ni vara hemliga? Tänk om gästerna hinner boka (och betala) semestrar och dyl så de inte kan komma på ert bröllop? Det var vi rädda för så vi har gladeligen spridit nyheten innan den officiella inbjudan går ut.

Drar nog ner till Saxin och fixar Secret Box innan veckan är slut. Kan se till att ni andra får reda på vad det kostar då. Antar att det kostar ungefär lika mycket som en vanlig "serie" som tas i studion. Och vem har man annars att välja på i denna stad? Har inte tid att åka någon annanstans.

Äktenskapsförordet fixar vi själva..Typ det enda vi själva kan bidra med "gratis" till vårt eget bröllop... äntligen lönar sig det att vara "kontorsråttor" (och till kopieringen av allt tryckmaterial iofs

• f.d. Svart brud

Halloj!
    Brudar...
    Jag mailade till de som jag hade adress till här ang secret box. men om det är någon jag missat, så hör av er om ni vill veta.

Jag hoppas att ni har en trevlig träff ikväll, ni som kan komma...

info@svartbrud.se

• asa81

Tjejer, tack för välkomnandet. Hoppas ni får en trevlig kväll på ??? (Red Brick var det va?!)

Bruden Ringman: Från början verkade det som en bra plan att hålla bröllopsplaneringen hemlig så vi själva fick fixa "dem stora sakerna" innan inbjudan skickades så det bara var det lilla kvar. Vi ville dessutom kunna ha möjlighet att berätta "face-to face" för föräldrarna som bor på olika håll. Just som vi skulle berätta så blev morfar sjuk och det har för stunden tagit all vår tid. Men till helgen ska vi hämta vigselringarna berätta för "svärisarna" och sedan skicka utt "Vänligen-spara-detta datumet-kort" Så nu är det bara en tidsfråga. Dock är ju KArlskoga en liten stad så ryktet sprids fort när det väl är släppt. Aningen omständigt svar :)

• lotta49

Hej! Jag och min m2b har bara berättat lite grann för de allra närmsta, hade tänkt vänta lite med resten av släkten eftersom det ändå är ett bra tag kvar för vår del. Men, men...min 7-åriga dotter hade antagligen hört mig och sambon småprata och kläckte naturligtvis detta till min moster och kusinen med familj när vi var där och fikade i kväll. Vi ville egentligen att det skulle bli en överraskning typ i samband med att vi skickar inbjudningarna men den planen sprack ju som sagt. Min sambos föräldrar vet än så länge ingenting, vi vill berätta när vi träffar dem eftersom de
    bor på annan ort.

• viktualia

tjoho!

Kan rapportera att en mycket trevlig After Work gick av stapeln på Red Brick igår! Skoj med vansinnigt trevliga Kga-bruttor!!!

• Mimsan75

Håller med viktualia, det där får vi göra om vore extra roligt om fler ur denna tråd fick tillfälle att hänga på.

• f.d. Svart brud

Jag ska försöka nästa gång. Om inte annat, så står mitt erbjuande kvar, ni får gärna komma hem till oss på fika.

• Ansu

Kul att ni hade kul igår tjejer. Ja jag ska absolut försöka hänga med nästa gång.

• Bruden Ringman

Kan bara hålla med, god mat och urtrevligt sällskap....

Så ni andra, häng på nästa gång!

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?