Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)
Haha, ja det är en djungel där ute
Jag skulle inte ha något annat heller men sen så surfade jag och syrran runt eftersom hon gifter sig i sommar och ville
hitta en klänning och så fick jag se den.
Och eftersom jag ska gifta mig på nyår
ville jag ha någonting med ärm och då tyckte jag att den skulle passa bra.
Kul att ni gillar klänningen. Jag såg den direkt. Provade några andra också men ingen kändes lika bra.
Jag tror med klänning ska man bara ta det som känns riktigt riktigt rätt.
Man ska vara bekväm en hel dag utan att behöva vara nervös och behöva dra och rätta till hela tiden. Det är så mycket annat som händer och man har ju allas ögon på sig hela tiden så att omman känner sig bekväm så lyser det igenom, likväl om man känner sig obekväm och osäker på om klänningen sitter som den ska.
En väninna sa till mig att hon varit på ett bröllop där bruden hela tiden fick gå och dra upp klänningen och det syntes så himla väl.
Har jobbat på väldigt många bröllop och yes, det syns.
Hoppas alla har det bra i metropolen.
lotta49: Ursnygg klänning! Man blir helt sjuk när man är ute kollar på klänningar på Kina sidorna tycker jag. Många är så otroligt fina och till så jättebra priser.
Själv har jag som sagt 2 st att välja på en hos 1koo och hos Kanacca, och jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill..
Hej! Ansu: Har du inte möjlighet att lägga upp länkar till klänningarna så kanske vi här kan vara lite smakråd om du vill.
Oj, vad det rör på sig här på sidan. Har ni sett att det är bröllopsmässa i Örebro snart,
3-4 mars.
Tips om hemsida kommer nedan
www.brollopsmassan.se/bm/orebro07utstallarinfo.htm
Jag lägger gärna ut länkarna. Jag har försökt tidigare men det har gått sisådära, men jag gör ett nytt försök.
www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp
www.kanacca.com/shopexd.asp
www.kanacca.com/shopexd.asp
Färgen blir nog förmodligen i en ljus dimgrön färg.
Dessa är det som står högst upp på önskelista för närvarande.
Har tänkt mig en 2 delad så att jag kan ta med överdelen och ha den tillsammans med en vit kjol när vi åker på bröllopsresa.
Ansu: Gud va lustigt! Den första klänningen som du visar ligger med i min massbeställning ifrån 1Koo.
Hade tänkt att bära den när min syster gifter sig i juli, jag valde färgen sage enligt deras färgkarta.
Den från Kanacca var jättesnygg!
Asa81: Ska du åka på mässan i örebro? Själv skall jag försöka ta mig dit om inte något oförutsett händer med min stora bebismage!
Lotta49.
Jo jag har tänkt mig till mässan, även om vi planerat klart allt (hoppas jag) vid det laget, så kan det vara mysigt att kolla in det senaste och veta om man vill lägga till något eller ta bort något. Skulle gärna ta med mig någon men vet inte vem, jo M2B of course, men gärna en vän oxå.
Får jag fråga hur stor bebismagen är, vilken vecka kanske är mer riktigt? :)
Lotta49 och Ansu; vilka otroligt fina klänningar ni har hittat. Måste nog surfa ett tag till på klänningssidorna innan jag kan bestämma mig
Hur väl passar "kinaklänningarna" när de väl kommer? Är det mycket som måsta "fixas till" med dem?
Lotta49, Grattis och vad kul med en liten bebis, när är det dags?
asa81; vet inte om vi ska på mässan i Örebro. Vi ska "beta" av bröllopsmässan i Stockholm i helgen. Rapporterar därifrån om ni vill Men mycket troligt att vi kanske tar den i Örebro med.
Är det fler som än Ansu som bokat bröllopsresa ännu?
Hus sökes med ljus och lykta!
Nu testar jag även med er här på BT. Är det någon som händelsevis känner någon som skulle råka sälja sitt hus i Karlskoga (Fisksjön/Stråningstorp)så hör av er! Vi har letat och letat och letat i snart 3 år efter ett nytt. Men det är ju nästan aldrig någon som säljer något i det område vi önskar. Otroligt tacksam på förhand för hjälpen!