• lillnalle

Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?

Hallå tjejer, är ni några blivande brudar i mina hemtrakter Degerfors/Karlskoga? Skulle bara vara kul att chatta lite om bröllop:)

• Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?
  • Mimsan75

Förresten tänkte bara säga Lillnalle, ni som ska åka på bröllopsresa direkt och allt gör helt rätt i att inte betala onödigt mkt för bröllopsnatten.

Vi bodde i en svit, men vi fick den till ett mkt bra pris då vi hade bröllopsmiddagen på samma ställe, dessutom hade vi ingen utcheckningstid vi var tvugna att passa, vi bubblade och njöt av sviten på morgonen/förmiddagen. Dessutom hade vi en brunch som de som ville kunde komma och vara med på under förmiddagen/lunchen på stället.

• Linda*

Bruden Ringman

Jaha tar det bara sju minuter då är det ju faktiskt ingen fara =) vi gifter oss i Lungsunds kyrka så det är alltså några mil till Villingsberg men vi tyckte det var värt det. Alla våra gäster kommer att ha möjlighet att sova över i de rummen som fnns att hyra där så det löser sig ju ändå.
    Vi kommer ha egen kock och serveringspersonal är det tänkt, men jag har inte haft möjlighet att kolla på köket där, vet du hur det ser ut med matlagningsmöjligheter och förvaring och dylikt? Vet heller inte alls hur det är utrustad med dukar och servetter osv. Min blivande hävdar bestämt att allt sånt finns men man vill ju va säker =)

• viktualia

lillnalle - jag tycker att den tredje var läckrast, den med artikelnr 7886D1!

• lillnalle

Tack för era åsikter:) Ska ta det lugnt med klänningar i helgen och ta nya tag i början av nästa vecka. Trevlig helg på er! Längtar redan till afterworken;)

• Mimsan75

Bruden ringman: ringkudde såg jag på nixas hemsida, alltså borde ju Gittan antingen ha hemma eller kunna beställa då hon säljer deras klänningar mm.

Snälla tjejer hjälp mig hålla tummarna för att min klänning har blivit bra efter den sista tvätten. De ringde precis och sa att den var klar är så nervös att den fortfarande ska vara missfärgad. Ska försöka åka in och hämta den i eftermiddag.

• Ansu

En till som håller tummarna !!!

• Bruden Ringman

Håller tårna också

• lillnalle

Skulle så gärna veta vem man pratar med:) Ni andra har ju träffas, nästan alla av er.
    Nu ska jag iväg och träffa lite vänner på en afterwork.Kanske blir det lite dans också:)
    Hoppas det ordnar sig för dig Mimsan75!

Svar på tråden Blivande brudar i Degerfors/Karlskoga i sommar?