• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Bruden Tina

Fast då får man skriva spegelvänt på lappen så det blir rätt väg i spegeln.

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Jisses, vad petiga ni är!
    Men pannan är verkligen inte en bra idé... Idag hängde jag en lapp på ytterdörren och en på sovrumsspegeln (ytterdörren: "Det är vår för f*n, andas in djuuupt" och sovrumspegeln: "Dessa ringar under ögonen måste bort, släck, slappna av och tänk inte på något, nothing!")

Dessa "motivationer" funker bra för mig, jag känner mig redan mycket lugnare! :D

• Randis

Hej! Jag "joinar" denna tråden lite sent för jag gifte mig i lördags! Men jag vill bara säga till er som har det framför er att njut och ta det lugnt på den stora dagen. Det var verkligen en helt suverän känsla att gifta sig och vara så otroligt fin hela dagen!

• brud21/4

Skönt, BT is up an running again.

Har haft abstinens sen man kom hem vil lunch.

• 2007-03-24

Lillan72,
    Har du fått se bilderna till din "secret box" ?
    Imorgon ska jag hämta min klänning hos sömmerskan Det ska bli skönt att få hem den. Har varit lite orolig när den var borta..
    Köpte halsband och örhängen igår. Hade lånat ett pärlhalsband och örhängen, men det kändes inte som "jag".. Hittade ett smalt halsband från Pilgrim, med ljust rosa små blommor + gröna blad mellan, samt likadana hängande örhängen. Eftersom jag ska ha uppsatt hår ville jag ha hängande örhängen. Vad tror ni? Passar det? Jag har ju en väldigt enkel klänning. NIXA modell 459, som bara har lite broderier över bysten.
    Min bukett går i grönt, lime rosor + annat mörkare grönt.
    En fråga till, ska ni alla ha armband? Jag har tänkt att det får räcka med mina nya ringar på händerna, eller blir det tomt??

• Lillan72

2007-03-24
    Jo, jag har fått se bilderna och jag är jättenöjd! Först var det lite konstigt att se sig själv (hatar att vara med på foto), men de var så vackert fotade att det kändes jättebra. Ska bli jättespännande att se vad M2B tycker .

Jag tycker att ditt halsband och örhängen låter jättefina. Det blir snyggt att ha något som hänger lite när du har uppsatt hår. Jag ska faktiskt ha ett armband eftersom det hörde till med de smycken jag köpte och jag tror att det blir fint utan att det blir för mycket.

Provade på spray tanning idag och jag är jättenöjd. Ska bara be M2B att inspektera baksidan för att se att det inte är flammigt...

2007-03-24: Jag ska nog inte ha armband, men så har min klänning också långa ärmar så det "behövs" inte.

3 dagar kvar....

• 2007-03-24

NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)
    3 dagar, oj,oj Härligt!
    Hur nervöst/spännande/stressigt har du det dessa sista dagar??
    Hua, det betyder ju att det bara är 10 dagar kvar för mig
    Sitter just nu och lyssnar på musik som min kusin plockat ihop till middagen, lite "soft" bakgrundsmusik. Låter bra!
    Är du färdig med allt inför Lördagen? Jag hämtar ju min klänning idag, slingar och färgar håret imorgon och ansiktsbehandling + fixa till och färga ögonbryn på fredag. Naglarna ska fixas nästa torsdag.
    Lycka till och försök ta det lugnt och njuta av dagen!

• 2007-03-24

Hallå!!
    Var är alla idag?? Har ni fullt upp med bröllopsfixande eller annat? Ja, vi "ses" väl här en annan dag..

2007-03-24: Stressig är ordet!

Har huset fullt med snarkande gäster och nu ska jag börja packa ihop allt som ska med till hotellet.

Nästa gången vi hörs är jag en gift kvinna!!
    Just nu är jag för trött för att vara nervös men det kommer säkert av sig själv.

Ha ett trevligt veckoslut!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!