• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • 2007-03-24

Halloj alla,
    Ikväll sviktar min positiva inställning.. Jag har jobbar hårt på att intala mig själv att allt kommer bli bra, hur det än blir.. men nu kommer stressen..Andas.. ..
    Fräser åt m2b när han hostar och anklagar honom för att han kanske håller på att bli sjuk..(som om det är hans fel ) Jag vill bara att vi ska vara någorlunda friska och komma ihåg nästan allt vi ska ha med oss,, sen får det bli som det blir.
    Nu ska vi skriva ut festprogrammen och stryka kläder, bara barnen somnat.
    Intalar mig själv:"det kommer bli bra,det kommer bli bra"
    Lillan 72, är du lugn och trevlig ikväll?? 4 DAGAR KVAR!!!

• Marskatt

Andas, ta det lugnt, "känn in" vilken känsla du vill ha på lördag - o sluta fräsa åt stackarn... Inte det lättaste, tro mig, jag vet. Men faktum är att just sista veckan var vi kolugna, då var vi ju redan på plats på annan ort, o sen var det liksom bara att flyta med! Lugn o ro nu bara! Stor kram!

• 2007-03-24

Marskatt,
    Tack! Minns för några veckor sen när du satt med magsjuk familj.. Men det ordnade ju upp sig

• Marskatt

Ja det gick så bra så! Det kändes inte så kul den veckan, men när det gick över o det var en hel vecka kvar så kändes det som att "jaha, nu kör vi, det kan ju inte bli värre än så där i alla fall".

Just nu försöker vi få ihop inbjudningskort till sommarfesten... så nu är det jag som surar o tjurar för att min man inte fixat det han lovat innan han åker till Kina imorgon. Antar att han surar inuti över att jag hänger på BT istället för att skära ut papperen jag skulle fixa, men jag tycker inte det är nån mening att göra det om de ändå inte går skriva ut sen! Hm... kanske ska ta mig själv på orden o sluta fräsa...

• Lillan72

Marskatt
    TACK så jättemycket för vigselprogrammet. Nu börjar jag få ordning på det hela och jag ska stämma av med prästen imorgon.

2007-03-24
    Känner bara att tiden inte räcker till just nu. Får lov att sitta upp sent ikväll igen, men det går bara inte att göra så resten av veckan för då ser jag bara ut som ett vrak på lördag. M2B fattar fortfarande inte hur mkt arbete jag lägger ner på vårt bröllop. Har just nu bara lust att strypa honom för han bara gnäller om "det ska bli skönt när det här är över..". Sen är han snorig och tycker att jag ska tycka synd om honom...JAG HAR INTE TID med det!! Det är nog bara *Andas lugnt* som gäller nu!!!

• Marskatt

Jag KAN flyga... det är inte farligt... Det fixar sig tjejer! Ta det bara lugnt nu! Försök sova LITE i alla fall. Kram på er!

• 2007-03-24

Lillan72,
    Ikväll sa jag till min 6-åring, att "mamma och pappa har mycket att göra just nu, med allt vi ska fixa till festen på Lördag. MEN nästa vecka kommer allt vara lugnare och då har vi mer tid att träna på att cykla, läsa böcker mm". Då svarade han "skulle det inte varit smartare om ni gift er innan ni fick oss"..

• Marskatt

Vilken smart kille! Vår har en viss förmåga att avslöja allt möjligt för tillfället... idag babblade han hej vilt om pappas resa till Kina imorgon! Å så vill han ringa en massa av våra kompisar o berätta om kyrkan... å det vill ju inte vi än, inte innan vi fått ut sommarens inbjudningskort... Förresten, nu har jag skurit ut korten, så nu gäller det att se till att allt annat blir klart också... Men jag har ju fram till juli på mig!

• 2007-03-24

Lillan72,
    Min M2b hostar ju, men är inte snorig..än.
    Men jag är redan irriterad över att OM han blir förkyld så kommer han ha röd näsa på lördag
    Men till hans försvar, så hjälper han faktiskt till ikväll med festprogrammen och bordsplaceringsprogrammet. Det hade jag aldrig klarat..

• 2007-03-24

Marskatt,
    Ja man får verkligen passa sig för vad man säger när barnen hör De berättar ju glatt vidare!
    Hur gamla barn har du??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!