• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • 2007-03-24

Nu har vi 1000 svar i denna tråd
    Det tar sig, även om det varit lite trögt sista tiden

• Fru Cinderella

Bens wife

Skickat

• Lillan72

2007-03-24
    Hur i hela friden hinner ni med ett 40-års firande också?? Slår ni ihop det med bröllopet?

• 2007-03-24

Lillan72,
    japp, det är så det är planerat

• Lillan72

2007-03-24
    Det är ju alltid bra att slå två flugor i en smäll . Idag ska vi iväg till mormor och testa om det funkar att göra lockar i min 4-åriga dotters spikraka hår eller inte. Hennes kusin som också ska vara brudnäbb har nämligen korkskruvar i sitt hår och då vill min dotter så klart också ha lockar i sitt hår. Vi får se hur det går..misstänker tårar...

• Lillan72

Är det någon som kan skriva ner hur ert vigselprogram ser ut? Behöver lite tips på upplägg för jag vet inte hur detaljerad jag ska vara.

• Bens wife

_Cinderella_: TACK! Jättefin ju!
    Kram tillbax

• Fru Cinderella

Bens wife

Visst är den

• Fru Cinderella
    Wohooooo

Sista osa dagen på onsdag och det är bara 2 som inte svarat än.. duktig släkt och vänner *klappar på huvudet*
  • 2007-03-24

_Cinderella_
    Roligt att de flesta "sköter sig"
    Vi fick de sista svaren dagen efter osa..
    Lillan 72,
    Känner mig så stressad ikväll Hur har du det?? Tyvärr kan jag inte visa vårat vigselprogram för vår präst skriver det till oss (tack för det )Ett bekymmer mindre.
    Hur gick det med lockarna på dottern??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!