Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
De fyller 4 (i juni) o 2 (i juli)
Marskatt
Då är våra barn lika gamla. Lilltjejen blev 4 i jan och lillkillen blir 2 i okt.
Vad kul! Nu börjar dom ju liksom ha lite glädje av varandra... o också bli rätt osams iofs... Blir väl lätt så när storebror är en petig rackare o lillasyster är en riktig retsticka OCH dramaqueen...
Vi har tränat att dansa bröllopsvals ikväll och nu förstår jag hur svårt det måste vara att dansa med Lasse Brandeby . Jag har fått föra runt ett kylskåp
. Klassisk vals blir det inte utan det får bli "styrdans" för att det ska se någorlunda ok ut
Haha! Har du också ett kylskåp! Fast mitt kylskåp hade nog tjyvtränat... för helt plötsligt så fixade han i alla fall en helt ok vals... när det väl gällde. Men rackarns vad jag satt hemma o försökte coacha, ända tills ett par veckor innan, då glömde vi faktiskt bort det tills kvällen innan! Gick ju som sagt var bra ändå!
Jag tror nog att när det väl gäller så kommer nog dansen att gå bra (fast knappast som Fred Astair), men vi måste se till att träna varje kväll!!
Jag har lite panik över att jag inte har fått de rosa som askar som jag har beställt från USA till mina favors. Har väntat nu i 2 veckor och inget svar när man mailar de. Vill ju hade till mina rosa m&m's . Har de inte kommit till på torsdag så får jag hitta på något annat, det är ju inte (så) världsligt...
Marskatt
Visst är det en härlig ålder på våra barn! Det enda jobbiga är att storasyster ger lillebror en snyting då och då när han inte gör som hon vill . Nu börjar han bli så stor att han börjar att ge igen så det blir en del kivandes...
Hm, jo så har storebror börjat göra med lillasyster här också... en knuff här o ett tjuvnyp där... Nu väntar sängen! De vaknar ganska tidigt på morgnarna nu när det är ljust så tidigt... Blä! Jag är INTE någon morgonmänniska! Sov gott nu tjejer!
Lillan72
Så, nu tror jag att jag är färdig för ikväll Jag har strykt allas kläder, påbörjat packning, festprogrammet är färdigt att skrivas ut imorgon, bordsplaceringen är klar att skrivas ut med det gör vi på fredag när vi dukat.
Hoppas du snart kommer i säng snart du med, så har vi nya friska krafter imorgonbitti
Marskatt,
Tack för "peppningen"
God natt
Lilan 72, och alla andra det närmar sig för..
Vad har ni fått klart idag??
Jag har varit ledig, och haft mina barn hemma. Då får man inte så mycket gjort. Men vi har städat, gått en lång promenad i 2 timmar, hämtat våra nyputsade och blanka förlovningsringar
Ikväll kommer en väninna hem till mig och ska hjälpa mig skriva bordplaceringslapparna + binda ihop festprogrammen. Har köpt ett gott rödvin som vi ha när barnen somnat, (vi är båda lediga imorgon).
Jag tror m2b tycker det är skönt att det kommer besök, så kan jag inte irritera mig på honom som igår (Han hostar mindre idag
Vågar väl inget annat..