Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
_Cinderella_:
Det låter jättetrevligt! Vi ska nog bara slappna av hemma efter bröllopet. Idag har jag bröllopshoppat lite till, pengarna rullar
twentyfirstofapril
Ja, vi med! Reser inte förns den 20 juli ;)
Ahaaa! Vi tog ju resan innan
blev hippad i helgen-så nu börjar allt närma sig och bli mer och mer verklighet,var i kyrkan idag och hade lite repetition-så nu är det snart dax,hoppas att alla haft en bra helg. haj haj
twentyfirstofapril
Vi betalade ca 5200 för våra vigselringar, dem är i vitt guld, 1,9 mm höga, min är 4 mm och mannens 6 mm så jag tycker inte era låter dyra alls..
Jag blev också hippad i helgen, hade aldrig trott att jag skulle få en hippa så jag var hur lycklig som helst. Även två kompisar från Stockholm kom hit och dem överraskade mig rejält, kanon kul :)
2007-03-24
Hur är läget?? Vet inte om du har sett mitt svar i en annan tråd? Ska du göra en hemsida?
Hej alla! Idag är jag så glad, mamma kunde inte hålla sig längre utan ville så gärna säga vad de ska ge oss i bröllopspresent. Och de ska ge oss hälften av vad vår Thailandsresa kostade, alltså får vi 15.000:- Snacka om välkommet! Nu behöver jag inte oroa mig för om middagen blir lite dyrare än tänkt!
Hej alla brudar och blivande brudar!
Det var ett bra tag sen jag va här men den 10 mars blev jag fru och sen åkte vi på bröllopsresa och har precis kommit hem.
Fortfarande, trots att det snart gått en månad, så får jag tårar i ögonen av lycka, glädje etc av vår bröllopsdag. Allt var HELT UNDERBART, blev precis allt och mycket där till som vi önskat. Vi kunde njuta av hela dagen, hade gett allt ansvar för alla detaljer till andra, litade på alla, struntade i om ngt inte gick som planerat, njöt, njöt och njöt av allt! Kan VARMT rekommendera PUDER och Ulrika som gjorde hår, smink och naglar på mig, så vackert, sminket satt så bra, kände mig som en prinsessa! Klänningen från Garamaj var så vacker, fotografen super, prästen den coolaste av coolaste och alla gäster så glada, dansade sen hela natten och umgicks och vek sig av skratt under middagen. Vid halv 6 på morgonen när vi funderade på att försöka sova min man och jag så började jag stört grina.. bara lyckotårar men va så förbannat lycklig, tacksam och överväldigad av allas kärlek, fina tal, allt de i smyg fixat till middan som överraskningar, att vi har så underbara vänner, familj och släkt. Man är så lyckligt lottad att man har alla dessa i ens liv.
Nu vill jag gifta mig (såklart med samma man )en gång per år, det va det häftigaste och roligaste o mest underbara jag gjort! VILKEN EGO DAG !!! HAHAHAHA
Så lycka till alla blivande, avundas er så som har allt underbart framför er! Glöm inte att njuta och att påminna er om att njuta under dagen, missa ingen liten sak och sup in alla intryck, människor, leenden och glädjetårar!
Nej nu blir det påskfirande o kolla för första gången på vigseln på film, samt talen från middan (bra tips o be ngn lite fint filma dem från sin plats, man är så överväldigad och har svårt att ta in allt på en gång), och hälsningarna folk spelat in i ett rum under kvällen sen hihihi.
Stor lycka till kram till er alla från en så lycklig Mica!
Hej Allihopa!
Jättelängesedan jag skrev något här. Har inte haft tid på flera veckor.
Vill bara säga grattis till alla er som hunnit gifta er och hoppas att ni haft det riktigt bra.
Imorgon är det min tur
Håll tummarna att det blir fint väder så är ni snälla.
Glad påsk på er alla!
saltakatten
Lovar att tänka på dig i morgon
Saltakatten:
Hoppas verkligen din dag blir som ni önskat! Ska be tillvädergudarna ikväll!
Puh, nu har jag tillbringat hela påskafton med bröllopspyssel i ensamhet! Jag har:
*Fyllt 30 tyllknyten med hjärtris och knutit om med sidenband
*Klippt ut och textat 33 placeringskort, stansat hål i dem o trätt igenom sidensnören
*Ritat upp o klippt ut o vikt 33 omsättsblad till festprogrammen
*Skrivit vigselprogrammets utsida på data
*Lyssnat på in o utgångsmusik,, nästan bestämt mig
Visst hade det varit roligare att göra allt detta i sällskap av m2b, men vad gör man när han måste jobba?