• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • guldplutt

vad härligt att ha fått lite äkta sol! själv har jag tänkt gå o investera i ett solkort. så fort den värsta förkylningen lagt sig ska jag börja bygga en snygg gyllene bränna...

• Kat77

twentyfirstofapril
    Vi gifter oss samma dag :)

Ska börja tok sola solarium nu, hehe

Jag börjar bli pirrig! Håller tummarna för vädret för oss båda :)

• twentyfirstofapril

Kat77:
    Ja, jag hoppas verkligen vi får vackert väder! Vi bor i Skåne, så jag får hoppas solen vi har nu håller i sig! Skulle vara så skönt om man kan ta fotona ute o inte i studio.

• Kat77

twentyfirstofapril
    Ja just det har jag inte tänkt på, kanske borde ha en reservplan med studio ifall vädret inte passar :)

Usch det ät mycket att tänka på.. Har inte ens betsällt tårta än, oops..

• twentyfirstofapril

Kat77:
    Det är nog ingen panik med tårtan, vi beställde vår i måndags, också rätt "sent".

• guldplutt

vi har förhoppningsvis goda chanser till bra väder, eftersom vi gifter oss i italien. men man vet ju aldrig, det kan ju regna där också, även om det är varmare... *gulp* det har jag helt förträngt.

• Kat77

twentyfirstofapril
    Skönt att höra, det känns som allt är lugnt i och med datumet eller hur? Det är ju inte direkt mitt i sommaren...

Ska betsälla våra ringar nu också så vi hinner få dem i tid :)

Sen sköter min syster mer eller mindre resten, hon är helt otrolig!

• twentyfirstofapril

Ja, det är ju inte högsäsong för vigslar iaf! Känns bra. Vad vill ni ha för ringar?

• twentyfirstofapril

Hmmm tjejer, kan ni hjälpa mig med en sak? Sitter o fundrar lite över en grej med våra ringar, om de kan ha varit för dyra. Jag tycker inte själv det, men i en tråd jag skrev i var det en tjej som tyckte det, så man vet ju inte. Det är rejäla ringar, väger mycket. 7mm breda, 2.5mm höga. Vi betalde 5900 för båda med gravyr o arbete, och 1000:- av priset är för sättningen av stenarna jag redan hade. Vi lämnade in guld för 3190, så vi kan säg att vi gav 8090 för guldet o arbetet, stensättningen borträknat. Är det dyrt?

• Fru Cinderella

Har ju hört om folk här på forumet som betalar det tredubbla för 1 ring..

Våra vigselringar gick på 5400kr och förlovningsringarna gick tillsammans 3500kr.. och de brukar ligga i den billigaste skalan på det här forumet.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!