Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
vad härligt att ha fått lite äkta sol! själv har jag tänkt gå o investera i ett solkort. så fort den värsta förkylningen lagt sig ska jag börja bygga en snygg gyllene bränna...
twentyfirstofapril
Vi gifter oss samma dag :)
Ska börja tok sola solarium nu, hehe
Jag börjar bli pirrig! Håller tummarna för vädret för oss båda :)
Kat77:
Ja, jag hoppas verkligen vi får vackert väder! Vi bor i Skåne, så jag får hoppas solen vi har nu håller i sig! Skulle vara så skönt om man kan ta fotona ute o inte i studio.
twentyfirstofapril
Ja just det har jag inte tänkt på, kanske borde ha en reservplan med studio ifall vädret inte passar :)
Usch det ät mycket att tänka på.. Har inte ens betsällt tårta än, oops..
Kat77:
Det är nog ingen panik med tårtan, vi beställde vår i måndags, också rätt "sent".
vi har förhoppningsvis goda chanser till bra väder, eftersom vi gifter oss i italien. men man vet ju aldrig, det kan ju regna där också, även om det är varmare... *gulp* det har jag helt förträngt.
twentyfirstofapril
Skönt att höra, det känns som allt är lugnt i och med datumet eller hur? Det är ju inte direkt mitt i sommaren...
Ska betsälla våra ringar nu också så vi hinner få dem i tid :)
Sen sköter min syster mer eller mindre resten, hon är helt otrolig!
Ja, det är ju inte högsäsong för vigslar iaf! Känns bra. Vad vill ni ha för ringar?
Hmmm tjejer, kan ni hjälpa mig med en sak? Sitter o fundrar lite över en grej med våra ringar, om de kan ha varit för dyra. Jag tycker inte själv det, men i en tråd jag skrev i var det en tjej som tyckte det, så man vet ju inte. Det är rejäla ringar, väger mycket. 7mm breda, 2.5mm höga. Vi betalde 5900 för båda med gravyr o arbete, och 1000:- av priset är för sättningen av stenarna jag redan hade. Vi lämnade in guld för 3190, så vi kan säg att vi gav 8090 för guldet o arbetet, stensättningen borträknat. Är det dyrt?
Har ju hört om folk här på forumet som betalar det tredubbla för 1 ring..
Våra vigselringar gick på 5400kr och förlovningsringarna gick tillsammans 3500kr.. och de brukar ligga i den billigaste skalan på det här forumet.