• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • 2007-03-24

Luscinia,
    Nu har du inte långt kvar
    Lycka till på Lördag!!!
    Och alla ni som har er dag framför er.. Kom ihåg att ta det lugnt och fokusera på allt mysigt och roligt som händer. Stressa inte igenom dagen, händer det något som ni inte planerat så låt det bara passera.. Låt inga små missöden störa er dag!!
    Det är härligt att vara gift!
    Nu sover våra barn och jag har tänt ljus och gjort lite fika till mig och min Man. Vi måste ju fira att vi varit gifta i 5 dagar

• Lillan72

2007-03-24
    Härligt att höra att ni firar varje dag!! Jag försöker ta mig ur min lilla "efterbröllopsdepression" och har bestämt mig för att på lördag så ska vi fira att vi har varit gifta i en vecka och äta mysigt, dricka gott vin och framför allt bara prata och skratta åt vår bröllopsdag. För vilken otrolig dag det var!!! Mitt råd till er andra som har det framför er är NJUT!!! Den dagen känner man sig så vacker och ens M2B är så stilig och vilken fest det var!!! Depressionen börjar nog lossna !!

• Luscinia

2007-03-24

Tack för din omtanke!
    Just nu känns det riktigt jobbigt, för varje sak jag får färdigt så dyker det upp en ny sak som jag glömt... ... och jag som trodde jag hade allt under kontroll! Och, till råga på allt så måste gubben jobba imorgon...

Men, men, på lördag blir allt bra!

• Fru Cinderella
    1 månad kvar här också
  • Luscinia

Kom i säng vid ½5 i morse och nu ska jag dra igång med alla ärenden som ska uträttas... bla annat hämta min lillebror (halvbror), som jag inte sett på närmare 6 år, och hans tjej, som jag aldrig träffat, vid Centralen och sen lotsa hem dom till vår lägenhet som dom får låna över helgen.

Kl 16 idag checkar vi in på hotellet där vi ska bo hela helgen och sen är det bara att köra, det som inte är klart då är helt enkelt inte klart!

*Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow, it's only a day away*

• twentyfirstofapril

Nu börjar jag verkligen få fjärliar i magen, o det är ändå 3 veckor kvar. Har en massa småpyssel kvar. Nu ligger ringarna i sina sk iaf framför mig o glänser så fint!
    Mest nervös är jag över hur jag ska få ihop vigselprogramet o skriva ut det i tid. Men det är kära bekymmer ändå!

• guldplutt

twentyfirstofapril - förstår dig, jag känner lite likadant, o jag har fyra veckor kvar (28/4). Har koll på det mesta tror jag, men det är så mkt annat på gång innan dess också! och klänningen kommer inte ens att börja sys förrän i nästa vecka... *gulp*

• Fru Cinderella

guldplutt och twentyfirstofapril

Nu har nedräkningen börjat på allvar.. i alla fall på söndag då det är 1 april

• twentyfirstofapril

Ja verkligen, nu är det nära! Jag kom ju hem från Thailand i måndags o har fått en härlig gyllenbrun färg, till skillnad från det bleka nyllet jag hade innan Så idag sa en kollega att "Det bara lyser kring dig sen du kom hem, är det resan eller för att du tänker på bröllopet?"
    Ja, det är svårt att säga, tänk hur jag ska lysa som nygift då!

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Wow, brunbränd med Thailandsol.. det är en snygg toutch till bröllopet

Själv så får jag se ut som mitt vanliga grisrosa jag *skrattar*

Svar på tråden Mars/April brudar!!!