• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Luscinia

Ojojoj, nu känns det verkligt!!! :-0

Igår var vi och tränade i kyrkan och helt plötsligt fattade jag liksom att jag ska gifta mig... det är som att jag bara lekt fram tills nu. Det finns en massa listor i min dator, ett (hoppas jag) roligt festprogram och en genomarbetad bordsplacering, men inser jag helt plötsligt att jag ska gifta mig nästa lördag!

Åh, vad jag hoppas att allt går bra för Lillan72 och 2007-03-24 imorgon! Jag ska tänka på er...

• 2007-03-24

Idag ska jag gifta mig!!!

• Fru Cinderella

2007-03-24

Wow, vad spännande!!!

Ha en helt underbar dag nu!!

• 2007-03-24

Halloj!
    Ja, nu är det klart. Jag är fru
    Overkligt och fantastiskt. Är så glad idag
    Vi hade en otrolig dag igår. Allt var helt underbart.
    Ni som väntar på er dag har verkligen något att se fram emot!
    Känner mig ännu mer nöjd med vår dag idag, dagen efter, när man tänker tillbaka... och slappnat av lite. Var så otroligt fokuserad igår. Ville inte missa en sekund

• guldplutt

grattis 2007-03-24!

själv har jag idag 1 månad och tre dagar kvar... overkligt nära. men har styr på det mesta nu, tycker jag. köpte skor idag, ska prova ringen på onsdag. tyger till klänningen är beställda, sedan ska den börja sys. blommor och hår är också bokat.

har ett frågetecken kring smink dock, vet inte riktigt hur jag ska göra där. vi ska ju gifta oss utomlands (Rom) och där känner jag ju inte till någon riktigt bra makeupartist. jag vill inte gå på typ makeupstore eller sephora, de är sällan duktiga, tycker jag. det vill man ju inte riskera, då gör jag det bättre själv. men samtidigt vet jag ju av erfarenhet att om man är sminkad av ett riktigt proffs så syns det stor skillnad på bilderna.

placeringskort o menyhäfte är det som kommer härnäst, tror jag. men vi vet nog ungefär hur vi vill att de ska se ut iaf!

• Lillan72

Ja då var jag också fru !! Hade en underbar dag och superkul bröllopsfest. Grattis till dig också 2007-03-24!!! Ska försöka snickra ihop en bröllopssida så att ni får se lite bilder. Idag två dagar efter bröllopet känns det fortfarande underbart, men samtidigt lite sorglit eftersom det nu är "över". Klappade lite sorgset på min vackra klänning i morse...Vill bara råda er andra som fortfarande har allt framför er, att NJUT den tiden ni har när ni planerar allt. För fastän det är jobbigt så OJ va kul det var!!!!

• Luscinia

Lillan72 och 2007-03-24

SUPERSTORT GRATTIS!!!

Skönt att höra att ni är så nöjda och jag ser fram emot att få höra mer om era dagar... ... på lördag är det min tur!!!

• Marskatt

Grattis tjejer! O lycka till på lördag! Själv har jag precis fått hem mina papper på att namnbytet är klart (tog tre veckor, bara så ni vet), så vilken dag som helst är det väl dags för nytt körkort. Vilken tur att jag bokat in ett frisörbesök på onsdag så jag ser ok ut på kortet sen då! Fick lönebeskedet idag också, första "officiella" posten med nya namnet på...

• 2007-03-24

Halloj, alla som nu är gifta,Lillan72, marskatt mfl, och ni som har er dag framför er!!
    Visst är det härligt att det är klart och allt blev sååå bra !!!
    Jag känner mig bara så glad! Har faktiskt ingen önskan om att få ha på mig min klänning igen. Kände mig jättefin, men det är verkligen inte min grej att stå så i centrum. Jag är jätteglad att vi till slut valde att gifta oss tillsammans med släkt och vänner, men nu är det bra

Nu har vi nya saker att se fram emot.
    I present av mina föräldrar fick vi en 3 dagars resa till Rom i Maj. Av min faster fick vi middagarna där betalda. (Passar bra för "fattiga" småbarnsföräldrar). Bröllopet har fått oss att komma ihåg varandra igen. Planeringen tillsammans, själva vigseln, bröllopsnatten på hotell, med en lång lugn frukost tillsammans.. Så mysigt,
    (fast vi ringde hem flera gånger )

• Marskatt

Åh! Rom i maj är jättehärligt! Vi var dit för tre år sen o det var kanon! Ni kommer att få en härlig semester där! Vilken bra present, resa från en o middagarna från en annan. De kombinerade ihop det bra måste jag säga!

Jag tänker faktiskt ha min klänning igen... eller snarare en del av den. Min var ju tvådelad o vi ska ha en fest för alla kompisarna i sommar, så då tar jag antingen överdelen eller kjolen, o kombinerar med nåt annat, plus lite mer färgglada smycken o så tänkte jag.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!