• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

2007-03-24
    Idag har jag provat brudklänning tillsammans med min syster. Det var så skönt att känna att den fortfarande känns helt rätt! . Hittat små presentaskar (det blev vita ej rosa), köpt mer papper till vigselprogrammet och fixat en tipspromenad. Snart ska jag åka och köpa ny bläckpatron och sen ska det skrivas ut festprogram. Var uppe till 02.00 igår natt, men ikväll ska jag försöka komma i säng i hyfsad tid.... Det låter som du och din väninna ska ha en mysig kväll. Jag tror nog att jag skulle oxå behöva ett glas vin

• 2007-03-24

Lillan72,
    Vi startar nog ca 19.30, då kan du ta ett glas med oss

• Lillan72

Låter bra!! Då hinner jag köpa en bläckpatron först!!

• Marskatt

Vad synd att man ska jobba imorgon då... med tanke på vinet menar jag... Får väl sitta här o skåla för er på lördag istället!

• Lillan72

Marskatt
    Du får skåla och hålla tummarna att allt funkar som det ska!

• Marskatt

Klart det gör! Ni kommer med all säkerhet att känna att det är världens bästa dag, o att den är bara er! Och vem vet, går det inte exakt enligt planerna i varenda liten detalj, så kanske det rentav blir ännu bättre än vad ni tänkt från början!

Själv ska jag sälja barnvagn... köpte en begagnad (i nyskick) Emmaljunga Scooter till dottern idag (röd o svart som hon blev helt galen i!) o satte ut annons på vår gamla vagn på Blocket för en timme sen. Herregud! Folk är ju inte kloka! De har ringt som galningar sen dess! Och då tyckte jag nästan att jag tog i med priset (fast det var ju många bra tillbehör också)! Får se om de vill ha den när de kommer o tittar... Så på fredag fm får ni hålla en tumme för att jag blir av med den - så har ni något annat att tänka på ett par minuter o då hinner ni kanske stressa av lite...

Vad himla kul att fortfarande ha allting framför sig! Känns det stressigt ikväll så är det nu det är dags att tagga ner... så ni hinner bli någorlunda avslappnade till på lördag. Simma lugnt!

• Fru Cinderella
    Exakt på datumet 5 veckor kvar i dag
  • 2007-03-24

Halloj!
    Lillan72,
    har du fått något vin
    Vår skrivare har aldrig jobbat så hårt som ikväll... Får se resultatet om en stund. M2b sitter i källaren och vaktar.
    Nu har min väninna gått hem, hon har skrivit klart placeringskorten, skriver så fint
    Sen har vi stämplat och limmat på framsidorna till festprogrammen. Innan kvällen är slut ska jag ha bundit ihop programmen!!!
    Imorgon ska jag fixa naglarna, och efter det kan jag nog inte göra så med så mycket mer.. (Är inte van att ha längre naglar eftersom jag jobbar som sjuksköterska) och jag vill ju inte riskera att förstöra resultatet.
    Så nu ska jag fixa mina sista krukor med Hjärtan på tråd.
    Skål på er tjejer! Det här kommer bli bra
    Extra tack till Marskatt för positiva tillrop Håller tummarna för att vagnen ska bli såld!!

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Har du sett väderprognosen för helgen.. Det finns i allafall hopp om att vädret ska bli fint

Svar på tråden Mars/April brudar!!!