• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

Mrs 170307

Grattis!!! Vilka fina bilder!!

• Lillan72

Marskatt

JA TACK, maila mig gärna ditt vigselprogram till lillan_1972@hotmail.com.

Måste också passa på och fråga hur det känns att ha bytt efternamn? Känner fånigt nog själv lite ångest..

• 2007-03-24

Lilan72,
    vad har du gjort ikväll.. Börjar du bli färdig??
    Känns skönt att veta att det finns någon mer med ungefär samma stresspåslag som en själv, nu när det är sååå nära

• Lillan72

2007-03-24
    Håller med, det känns skönt att veta att ngn annan är precis samma läge som en själv. Färdig är jag inte..Håller på och embossar framsidan på festprogram som ÄNTLIGEN börjar bli klara. Har konstaterat att det är den här tiden på dygnet som jag får något gjort, för då sover resten av familje . Hur ligger du till själv?

• Marskatt

Lillan72
    Skickar ett mejl alldeles strax. Men tänk på att man ibland lägger in musiken på lite olika ställen i olika kyrkor, så kolla att det stämmer med er präst.

Det känns inte så konstigt än att ha bytt namn, för än så länge är det bara på jobbet jag bytt. Har inte fått några papper från skatteverket ännu o ingen ansökan om nytt körkort. Banken har heller inte fått uppdatering (via mitt personnummer) så jag är liksom i ingenmansland än så länge. Ska ringa skattekontoret idag o höra om det plötsligt blivit nåt problem (vilket det ju knappast blivit, men antagligen är någon lite lat - antingen i församlingen där vi gifte oss, eller på skattekontoret).

• Luscinia

Att humöret svänger som pendeln på en gammal moraklocka just nu är väl bara att acceptera, men idag är jag glad igen.

Vi fick precis besked om den där alternativa planlösningen för vår nya lägenhet och det visade sig att kostnaden ligger inom vår budgetram så vi kommer att ha råd med det! Känns väldigt skönt efter att ha tjatat sedan 18 december om att få prisuppgift!

Och, så glömde jag ju igår att berätta att jag beställde mina blommor i helgen samt att vi testade provmiddagen i fredags och det var sååååååå gott!!!

Jepp, det här kommer bli en bra dag...

• guldplutt

hejhej, fler som ska gifta sig snart! vi gifter oss den 28 april, i Rom! o vad det är snart! kan inte fatta att det gått så snabbt, att det snart är dags!

vi har koll på det mesta, men det som inte är klart är klänningen (ska sys upp, blir inte klar förrän ngn vecka innan), ringen (på gång nu, klar om ett par veckor), och placeringskort o meny. o så ska vi leta upp ett trevligt brunchställe att samla alla på dagen efter.

• Morgans brud!

nu börjar min stress att ge sig till känna-har en tanke om hur fest och sånghäfte skall vara-men jag vill fixa det denna veckan så min gubbe kan kopiera dem på jobb-skall bli klar med chokladen till gästerna somjag gjuter eller vad man skall säga-nästan helt klar med min klänning max 2 veckor kvar.Skall köpa blommar idag så jag kan prova göra mina bordsdekorationer samt min bukett-vill kolla det nu annars måste jag tänka om.-Vad är där mer kvar att tänka på

• guldplutt

placeringskort har vi inte riktigt styr på hur de ska se ut. vi har ett grafiskt utseende som vi använde på inbjudningarna (har en kompis som är ad som gjorde dem), o det kommer vi nog att använda oss av igen. men det vore skoj med ngt lite extra vad gäller formen, o inte bara en papperslapp..!?

• Fru Cinderella

Vi är också 28 aprilare.. gifter oss hemma i Linköoing

Svar på tråden Mars/April brudar!!!