Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lycka till med allt i helgen
Ser fram emot att höra om er dag så snart du kan.
Lycka till alla som gifter sig i helgen
Nästa helg är det min tur
Lycka till nu i helgen! Slappna av o njut! Stor kram från Marskatten
Lycka till i helgen!!
Själv börjar man bli lagom pirrig nu när det bara är en vecka kvar. Samtidigt är jag lite halvvirrig, vilket är väldigt olikt mig, men det är ju nu allt gäller efter 7 mån planering. Hua bua!!
Halloj Lillan72!
Vad har du kvar att fixa?
Själv sitter jag här med nyfärgat och slingat hår. Det tog 3½ timme igår igen hos frissan.. Har olika nyanser och slingor som ska bli snyggt i uppsättningen, men det är fint nu med. Men hua vad dyr denna frisyr blir om man räknar ihop klipp+provuppsättning, färgning och sen uppsättningen på bröllopsdagen.. Tur att m2b inte vet
Om en timme ska jag fixa till ögonbryn och fransar, aj aj, det gör ont.
Tänk, så här mycket tid och energi har jag aldrig lagt ner på mitt utseende tidigare, men det behövs kanske nu när man är 30+ Jag tror att jag ska fortsätta unna mig sånt här i framtiden också..
2007-03-24
Har heller aldrig lagt ner så här mkt fokus på mig själv förut. Ska fixa håret på tisdag och även köra spray tan 2 ggr. Fick ögonbrynen plockade i förra veckan, och oj va fina de blev..ska kanske fortsätta med det .
Måste göra klart festprogrammet, vigselprogrammet, fixa ljuslyktor till borden, sy underklänningar till småtjejorna och bordsplacering + kort. Funderar oxå på om jag ska göra en toalettkorg, men det kanske är over kill.. Hur mkt har du kvar??
Åååå vad jag tycker det gör ont att plocka ögonbrynen, nu minns jag varför jag inte gör det så ofta.. men det blir så fint.
Lillan72,
Jag har kvar att:
*Skriva ut och binda ihop festprogrammet
*Stryka allas kläder
*Bordsplaceringslappar
*Hitta något lånat och något gammalt Vet inte vad..??
*Duka och dekorera festlokalen på fredagkväll.
Ang toalettkorg.. Jag plockade just fram en korg, och funderade på om det var nödvändigt.. Men kommer nog ha den med hårspray, plåster, Alvedon/Ipren, ev nål och tråd, sen får det räcka. (Läst att en del har en mycket mer välfylld korg, men jag hoppar över tex kondomer
)
_Cinderella_: läste nånstans att du hade en bild på en "strulig håruppsättning", du har inte lust att maila mig? systerbrud@hotmail.com
TACK TACK TACK
Det märks att det börjar närma sig bröllop för många av oss för det är lite dålig fart i den här tråden just nu . Själv har jag nu 6 dagar kvar och börjar känna mig lite stressad, fast samtidigt är det som att jag inte vill att det ska bli vår bröllopsdag för då är det över...föstår ni vad jag menar. Visst ska det bli superkul, men jag kommer att sakna all planering. Är det ngn som känner igen sig?
Lillan 72,
Känner likadant
Men nu jobbar jag på att allt ska vara så färdigt som möjligt på torsdag, så vi bara har dukningen kvar på fredag och inte behöver tänka på något annat än oss själva på lördag..
Listorna prickas av, packningen börjar ta upp halva vardagsrummet, men på tordagskväll ska ALLT stå färdigt!!
Vi måste ju även ha lite tid på fredag att fira m2b:s 40-års dag!